Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   geen relatie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=441015)

Viv 07-04-2003 21:55

geen relatie

ik zit er soms zelf mee
maar ik weet niet of ik de enige ben, maar ik heb nog nooit een vriendje gehad ik ben inmiddels 19
maar nog steeds dus niet, ik weet ook wel waar het aan ligt
ik stap moeilijk op iemand af en heb hoge eisen maar toch
ik zou het wel eens willen meemaken
wie heeft hier ook ervaringen mee? graag wat serieuze reacties!!

Groetjes Viv :D

Methuselah 07-04-2003 21:58

Ik ben al 20, nog nooit 'n meisje gezoend, heb niet eens echt hoge eisen maar moet wel echt iets voelen voor 'n meisje eer ik op haar afstap en dan beschouwen ze me als gewoon goede vrienden, gebeurt me altijd...

japie 07-04-2003 21:58

Lees de topics van MevrouwM en (vooral) Methusaleh en je weet wie er wel en niet met hezelfde zit.

Methuselah 07-04-2003 22:00

Citaat:

japie schreef op 07-04-2003 @ 22:58:
Lees de topics van MevrouwM en (vooral) Methusaleh en je weet wie er wel en niet met hezelfde zit.
Bedankt voor de benadrukking :| :p

Baxx 07-04-2003 22:01

Ik heb hier zelf niet echt ervaring mee maar ik denk dat als je te hogen eisen gaat stellen niet snel iemand tegen komt die ook gelijk het zelfde voor. zelf ben ik vroeger heeeeeel velegen geweest en daar heb ik nog wel last van maar als je 1 maal een vriend heb en het gaat ooit uit dan is de 2 altijd makkelijk dus mijn antwoort is: Stap gewoon op degene af en ga wat gezelich praten enzo het kan geen kwaat probeer het dan gewoon

Baxx 07-04-2003 22:03

Citaat:

Methuselah schreef op 07-04-2003 @ 23:00:
ze peperen je wel in he

Methuselah 07-04-2003 22:04

Citaat:

Darkstar schreef op 07-04-2003 @ 23:03:
ze peperen je wel in he
en dan schrijft ie niet eens m'n nick juist ;) :p

japie 07-04-2003 22:04

Citaat:

Methuselah schreef op 07-04-2003 @ 23:00:
Graag gedaan....:D

Met alle respect voor jouw ideeen en gevoelens, maar waar jij mee zit daar kan je "in my very human opinion" iets teveel nadruk op leggen. Je kan als het ware te ver gaan.

Of ik reageer zo heftig omdat ik in hetzelfde schuitje zit......*denkt goed na*....*kijkt om zich heen*......Neeeeee

Methuselah 07-04-2003 22:05

Citaat:

japie schreef op 07-04-2003 @ 23:04:
Graag gedaan....:D

Met alle respect voor jouw ideeen en gevoelens, maar waar jij mee zit daar kan je "[i]in my very human opinion" iets teveel nadruk op leggen. Je kan als het ware te ver gaan.

Of ik reageer zo heftig omdat ik in hetzelfde schuitje zit......*denkt goed na*....*kijkt om zich heen*......Neeeeee

tja, jij bent 24 en single, maar kweenie of jij ooit al 'n relatie hebt gehad, zo ja: dat verandert de hele zaak, als ik ooit al 'n relatie gehad zou hebben, zou ik 't nu niet zo erg vinden om single te zijn, zo nee: dan ben je 'n uitzondering... (denk ik)

ABgirl 07-04-2003 22:08

Ik ben 18 en zit eigenlijk met hetzelfde. Het vervelende is dat je je dan af gaat vragen waar het dan aan ligt, dat ik nog nooit een vriend heb gehad. Maar ik denk dat het er aan ligt dat de jongens die ik leuk vind, mij nooit leuk vinden en andersom.
Op het moment ben ik wel verliefd op een jongen, maar ik heb eigenlijk nog geen idee wat hij van mij vindt, dus ik moet nog even afwachten.
Het zal er bij mij ook wel door komen, doordat ik zelf nooit wat durf te ondernemen, ik laat hem dan wel duidelijk merken dat ik hem leuk vind, maar hij zal dan uiteindelijk toch stappen moeten ondernemen, omdat ik dat zelf niet durf.

japie 07-04-2003 22:09

Citaat:

Methuselah schreef op 07-04-2003 @ 23:05:
tja, jij bent 24 en single, maar kweenie of jij ooit al 'n relatie hebt gehad, zo ja: dat verandert de hele zaak, als ik ooit al 'n relatie gehad zou hebben, zou ik 't nu niet zo erg vinden om single te zijn,
Nope....of tel je een kalverliefde op de middelbare school ook mee??? Ik niet namelijk

Citaat:

zo nee: dan ben je 'n uitzondering... (denk ik)
O ja?? En jij dan??

Missy1234567890 07-04-2003 22:15

Ik zou zeggen, geniet van je vrijheid. Ik had tot september dit jaar ook geen vriendje, nooit gehad, te verlegen (nog steeds) en heb toen 2 maanden 'iets' gehad.. Ik wist niet hoe ik er mee om moest gaan, ik was voor hem het zoveelste vriendinnetje, hij gaf me geen tijd aan de situatie te wennen enz. Nou ja toen maakte hij het uit...ik was meer opgelucht dan verdrietig eigenlijk... Ik had m'n vrijheid weer terug, kon doen en laten wat ik wilde.

Ik heb nu iets van voorlopig hoef ik ook geen relatie, hoe graag ik het daarvoor ook wilde. Ik vroeg me ook af of ik ooit nog wel een vriendje zou krijgen enz. M'n zelfbeeld en zelfvertrouwen is iig gigantisch gegroeid nu. Dus maak je geen zorgen, ooit komt er wel iemand... 'op ieder potje past een dekseltje' dat geloofde ik voorheen nooit, maar nu wel! En er is niks mis met je, je bent 'de ware' gewoon nog niet tegengekomen.

Methuselah 07-04-2003 22:15

Citaat:

japie schreef op 07-04-2003 @ 23:09:
Nope....of tel je een kalverliefde op de middelbare school ook mee??? Ik niet namelijk

O ja?? En jij dan??

Die tel ik ook mee, dan kom ik nog aan 0 :o

uitzondering = persoon die er geen moeite mee heeft, dat ie nog nooit iets heeft gehad met iemand...

Viv 07-04-2003 22:18

Leuk die snelle reacties
ik ben ook weleens verliefd geweest maar geen relatie dus
maar er zijn dus meer mensen die hier mee zitten

Groetjes Viv ;)

Bazz 08-04-2003 00:26

Mjah :o
Ik stap ook nooit op iemand af.
Dat is heel laf van me :p
Ik kan het op 1 of andere manier alleen via beelden brengen.
(kaartjes, smsjes, mailtjes, msn, whatever)
maar IRL durf ik het gewoon niet.
En dat brengt soms hele vervelende situaties met zich mee, want dan praat ik mezelf aan dat ik verliefd ben. En dan blijkt zij op 1 of andere schrale manier ook verliefd op mij te zijn.
En dan zal je zien dat ik opeens denk dat ik niet meer verliefd ben.
Wat dat betreft is dat een teken van bindingsangst denk,
en das heel vervelend.
En ik denk dat dat bij jou ook een beetje meespeeld?

Ennehmz :p eisen stellen heeft niet echt zin,
liefde komt gewoon voorbij gehuppeld

japie 08-04-2003 09:42

Citaat:

Methuselah schreef op 07-04-2003 @ 23:15:
Die tel ik ook mee, dan kom ik nog aan 0 :o

uitzondering = persoon die er geen moeite mee heeft, dat ie nog nooit iets heeft gehad met iemand...

Oooh, op die manier. Vraag ik mij toch nog 1 ding af. Helpt het nou, dat je je zo druk maakt dat je geen vriendin hebt? Heb je nou sneller een vriendin? :)

Methuselah 08-04-2003 10:03

Citaat:

japie schreef op 08-04-2003 @ 10:42:
Oooh, op die manier. Vraag ik mij toch nog 1 ding af. Helpt het nou, dat je je zo druk maakt dat je geen vriendin hebt? Heb je nou sneller een vriendin? :)
Ik weet niet of 't helpt, maar me er geen zorgen om maken helpt ook niet, dus tja... :/

MevrouwM 08-04-2003 10:22

Ik zou je echt geen zorgen maken, zoals ik al vertelde in mijn topic ik had dus tot een paar maanden voordat ik 18 werd ook nooit een vriendje gehad. Eigenlijk heb ik daar nooit mee gezeten; mensen om mij heen die wel een vriendje hadden hadden alleen maar altijd problemen; ze waren verdrietig omdat ze dachten dan hun vriendje hun niet meer leuk vond; ze waren verdrietig omdat ze niet meer wist of ze nog wel echt verliefd waren; ze waren verdrietig omdat.... nou ja er was altijd wel iets en ik had echt zo van nee dat hoef ik echt niet.

Uiteindelijk kwam ik toch DE jongen tegen; en zelfs toen ik vond hem super super leuk maar toch had ik zoiets van wil ik wel een vriendje... uiteindelijk wint je gevoel in zo'n geval. En nu whieh is het nog steeds super leuk. Maar goed...

Maak je er echt geen zorgen over; doe je dat dan lijkt alles alleen maar erger en dan wordt alleen maar minder snel iets. Ik heb me er ook echt nooit zorgen over gemaakt; zelfs niet dat ik bijna 18 was voordat ik voor de 1e keer zoende... wat kon mij het nou boeien! Dus maak je echt geen zorgen!

japie 08-04-2003 11:15

Citaat:

Methuselah schreef op 08-04-2003 @ 11:03:
Ik weet niet of 't helpt, maar me er geen zorgen om maken helpt ook niet, dus tja... :/
Ja, zo lus ik er ook nog wel een paar. Je er niet om druk maken scheelt in ieder geval een hoop frustraties. En ik kan me ergens niet voorstellen dat een meid een tot over zijn oren gefrustreerde vriend wil hebben.

Methuselah 08-04-2003 11:18

Citaat:

japie schreef op 08-04-2003 @ 12:15:
Ja, zo lus ik er ook nog wel een paar. Je er niet om druk maken scheelt in ieder geval een hoop frustraties. En ik kan me ergens niet voorstellen dat een meid een tot over zijn oren gefrustreerde vriend wil hebben.
Ik zeg niet dat ik gefrustreerd ben, verre van... Maar ik denk dat 't logisch is dat ik me toch wel wat zorgen maak, als mensen denken dat ik 'n homo ben omdat ze me nog nooit met 'n meisje hebben gezien en dat ook aan me komen vragen... :/

Viv 09-04-2003 14:11

ik ben niet hopeloos hoor
ik zou het alleen weleens leuk vinden om een vriendje te hebben
maar ik denk dat dat vanzelf wel komt
en inderdaad methusale of zoiets ik zou me niet zo druk maken
daar houden meisjes juist niet van

en ik ben nu ook gelukkig dus maak me helemaal geen zorgen!! en ik was gewoon benieuwd hoe het bij anderen zit vandaar

Groetjes Viv :rolleyes:

japie 09-04-2003 15:52

Citaat:

Methuselah schreef op 08-04-2003 @ 12:18:
Ik zeg niet dat ik gefrustreerd ben, verre van... Maar ik denk dat 't logisch is dat ik me toch wel wat zorgen maak, als mensen denken dat ik 'n homo ben omdat ze me nog nooit met 'n meisje hebben gezien en dat ook aan me komen vragen... :/
Nou, ik begin toch aardig het idee te krijgen dat je aardig gefrusteerd bent juist omdat je geen vriendin hebt. Je hebt zelf ook wel eens jouw "probleem" aangekaart.

nare man 09-04-2003 16:57

Citaat:

Viv schreef op 07-04-2003 @ 22:55:
ik zit er soms zelf mee
maar ik weet niet of ik de enige ben, maar ik heb nog nooit een vriendje gehad ik ben inmiddels 19
maar nog steeds dus niet, ik weet ook wel waar het aan ligt
ik stap moeilijk op iemand af en heb hoge eisen maar toch
ik zou het wel eens willen meemaken
wie heeft hier ook ervaringen mee? graag wat serieuze reacties!!

Groetjes Viv :D

neuke?

Maar serieus, ik ben 21 en heb ook nog nooit een 'relatie' gehad. Wel verkeringen, maar dat noem ik niet serieus. Het heeft zich gewoon nog niet aangediend. Ik ga uit van de filosofie dat je als persoon, als individu compleet en onafhankelijk moet zijn. Een relatie moet niet nodig zijn om je gelukkig te maken. Natuurlijk kan het lullig zijn dat je hele vriendenkring al maanden verkering heeft, maar daar hoef je je niets van aan te trekken. Blijkbaar hebben zij wel die toevalligheid gehad en jij nog niet. Daar is niks mis mee, toch?

Er zijn genoeg leuke dingen die je zonder vriendin kunt doen. Bekijk het van de andere kant: in een relatie heb je gezeik, ruzie, je moet verantwoording afleggen aan de ander, etcetera. Dat lijkt me behoorlijk beklemmend (tenzij je natuurlijk een afhankelijke persoonlijkheid bent van nature, hehe :D)

perseus 09-04-2003 17:25

Er stond toevallig een interessant artikel in een krant vandaag (ik weet ff niet welke) over een man van 21 die aan de bar een keer tegen z'n vrienden had gezegd:"Als ik een keer 3 maanden een vriendin heb trouw ik met haar." Dat gaat dus ook gebeuren nu, want hij heeft een vriendin. Vele mensen denken dat het huwelijk op een fiasco uit zal lopen en ik denk dat eigenlijk ook :P.
Wees dus nooit teveel op zoek naar een relatie :p

Mandarina 11-06-2003 11:01

Ik ben 15...jaja, ik hoor niet hier tot de wanhopige thuis..
Maar --->ik was zo ongeduldig geworden dat ik nooit had gezoend
(mijn vrienden zijn al met iemand naar bed geweest enzo).
Ik heb me laten gebruiken door een Vieze Marokkaan..
(niet rascistisch bedoeld!)
Je moet in ieder geval niet ongeduldig zijn!
Je open stellen!
Er komen ontzettend veel jongens naar mij toe...
Als ze zien dat ik heel gesloten ben, loop ik weg..
Ze denken vaak dat ik erg vreemd doe en dan lopen zij weg.
Wees niet onzeker..
Was ik eerst, nu ben ik open en heb een super leuke vriend

Qimm 11-06-2003 11:05

Iken 19 en heb nu bijna 2 maand mijn eerste vriend :) Ik ben er ook laat mee hoor...

FloatAZiggy85 11-06-2003 11:51

Citaat:

Ik heb me laten gebruiken door een Vieze Marokkaan..
Klinkt toch vrij racistisch, ook vanwege het bijnoemen van zijn nationaliteit. Maja, ik ben blij voor je.

Pletterprater 11-06-2003 11:57

Ik ben 21 en pas sinds 10 1/2 maand heb ik een vriendin.
Eerder nooit gehad, dus ja... ik ken het

l00k At Me 11-06-2003 17:12

Ik 2 dagen!
Kan je niet echt een relatie noemen.
Maar ik hoop snel dat er verandering in komt.

Wes 11-06-2003 17:25

Priorieteiten moet je soms stellen in je leven. Waar ga je voor, relatie/vriendin of heb je iets anders waar je compleet voor wilt gaan? Het laatste in mijn geval. Nog nooit een serieuze relatie gehad vanwege verschillende redenen. Nu op dit moment gewoon omdat ik het niet nodig heb en ook niet wil.

Last Resort 11-06-2003 17:30

Ik heb min of meer etzelfde..., maar ja, wat doe je dr aan. Nix........

Another Way 11-06-2003 18:15

Ik zit met hetzelfede, als ik voor mn 21ste geen vriendin heb maak ik er een einde aan, tis gewoon NOT done om voor je 16e geen vriendin te hebben gehad

l00k At Me 11-06-2003 18:44

Citaat:

Another Way schreef op 11-06-2003 @ 19:15:
Ik zit met hetzelfede, als ik voor mn 21ste geen vriendin heb maak ik er een einde aan, tis gewoon NOT done om voor je 16e geen vriendin te hebben gehad
Ik ook, maar dat zal niet de enige rede zijn!

king112 11-06-2003 19:02

Ik spring ook mee, ik schrik iedereen af dus een relatie zou moelijk worden.
En met iemand van 500 kilo zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten!

jbtq 11-06-2003 21:02

mmm...toch wel redelijk veel mensen die niet echt een relatie hebben gehad. Had ik niet echt verwacht. Dacht altijd dat ik een van de weinige was. Even voor de duidelijkhied. Wel een relatie gehad, maar die duurde maar 3 maanden . En verder..ach weet je. Als er inderdaad op elk potje een deksel past komt er vanzelf wel iemand. Anders ach....ik vind het eerlijk gezegt ook wel lekker om alleen te zijn. Klinkt vreemd, maar ben nu eenmaal een beetje op mijn vrijheid gesteld. En tja...dat is moeilijk combineren met een relatie. En heb nu ook goed naar mijn zin. Dus waarom iets veranderen als iets goed gaat??

l00k At Me 12-06-2003 12:38

Citaat:

jbtq schreef op 11-06-2003 @ 22:02:
mmm...toch wel redelijk veel mensen die niet echt een relatie hebben gehad. Had ik niet echt verwacht. Dacht altijd dat ik een van de weinige was.
Komt omdat niet iedereen gaat roepen dat hij nog nooit een relatie heeft gehad, de meeste mensen liegen daar wel eens over.

Citaat:

Even voor de duidelijkhied. Wel een relatie gehad, maar die duurde maar 3 maanden . En verder..ach weet je. Als er inderdaad op elk potje een deksel past komt er vanzelf wel iemand. Anders ach....ik vind het eerlijk gezegt ook wel lekker om alleen te zijn. Klinkt vreemd, maar ben nu eenmaal een beetje op mijn vrijheid gesteld. En tja...dat is moeilijk combineren met een relatie. En heb nu ook goed naar mijn zin. Dus waarom iets veranderen als iets goed gaat??
Komt omdat jij al eens wat gehad hebt en de meeste hier nog niet of heel erg weinig.
Een relatie van 3 maanden kan je opzich wel tevreden mee zijn.

DEChengst 12-06-2003 17:37

Citaat:

king112 schreef op 11-06-2003 @ 20:02:
Ik spring ook mee
Laat je wel even weten waar en wanneer ? Ik loop namelijk liever niet het risico een king112 op mijn hoofd te krijgen.

Lilything 12-06-2003 18:29

hmmz
ik herken je gevoel
heb nooit ECHT iets goeds gehad met n jongen

ik maak me er veel zorgen over..
waar gaat dit heen met mij?

ik zie het al voor me
een saai bestaan
met vrienden die af en toe tijd voor me hebben
aangezien ze wel voldoende tijd aan hun vriendje moeten besteden....

k ben door mijn beste vriendin laten vallen
omdat ze de tijd liever aan haar vriendje besteedde
dat voelt dom
en ze liet me nog erger vallen toen ik t na krap n maand uitmaakte met de vriend van haar vriend

t voelt gewoon leeg zonder maatje waar je alles mee kunt delen ofzo, iemand alleen van jou op een bijzondere manier.....dat zou ik willlen, maar ik krijg het niet als ik het zo erg wil.....dat is moeilijk.

DEChengst 12-06-2003 18:38

Citaat:

ikje17 schreef op 12-06-2003 @ 19:29:
ik herken je gevoel

In dit topic zijn er genoeg kandidaten. Sla je slag zou ik zeggen.

Last Resort 12-06-2003 18:40

Citaat:

ikje17 schreef op 12-06-2003 @ 19:29:
hmmz
ik herken je gevoel

ik maak me er veel zorgen over..
waar gaat dit heen met mij?

ik zie het al voor me
een saai bestaan
met vrienden die af en toe tijd voor me hebben
aangezien ze wel voldoende tijd aan hun vriendje moeten besteden....

k ben door mijn beste vriendin laten vallen
omdat ze de tijd liever aan haar vriendje besteedde
dat voelt dom
en ze liet me nog erger vallen toen ik t na krap n maand uitmaakte met de vriend van haar vriend

t voelt gewoon leeg zonder maatje waar je alles mee kunt delen ofzo, iemand alleen van jou op een bijzondere manier.....dat zou ik willlen, maar ik krijg het niet als ik het zo erg wil.....dat is moeilijk.

Mwoah, jij overdrijft et voor mijn gevoel een beetje, maar dat is ook wat er weles door mijn hoofd spookt:o

Lilything 12-06-2003 20:03

Citaat:

Berserker_nl schreef op 12-06-2003 @ 19:40:
Mwoah, jij overdrijft et voor mijn gevoel een beetje, maar dat is ook wat er weles door mijn hoofd spookt:o
khad/ heb btje depri bui vandaag....
soms voel ik het zo ja
andere dagen wat minder....
maar het komt altijd zo weer terug.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.