![]() |
Ben ik de enige Luichien op aarde?
Ik vraag me nu al een hele tijd af of er wel een andere Luichien (das mijn voornaam) bestaat :confused: . Ik bedoel ik sta op plaats 1 en 2 op de google search op alleen mijn voornaam en heb gewoon luichien@hotmail.com. Dit vind ik wel een beetje strange! Ken jij een naamgenoot of ben je er een post dan ff. ;)
|
Denk dat je de enige bent :D
|
hoe spreek je dat uit eigenlijk?
|
Je spreekt het uit als LU-GIEN
|
ik ken wel een lucien, maar dat is niet wat je zeokt..
|
Uh nee niet echt nee
|
Ik ken ook een Lucien, maar schijnbaar bestaan er dus veel andere mensen met dezelfde naam.
|
ken ook wel een lucien... of hoe je t ook schrijft.. en dan op zn frans uitgesproke.. ofzo.. :p
|
Citaat:
|
Er zal heus nog wel een andere Luichien
tussen de miljarden mensen op deze aardbol zijn. |
Luichien? :o Who the f*ck is er nou op die naam gekomen? :o Vind het maar een wazige naam, maar ik denk dat het komt dat ik hem voorheen nog nooit van gehoord heb :D
Net zoals de dochter van mijn nicht, is nu een half haar uit. Ze heet Nimue (spreek uit: Nimwee), is een of ander figuur of een of andere film/serie, had ik voorheen ook nog nooit van gehoord :D |
Jaaa ik ken er ook één! Al is het een heel klein mannetje ergens uit de buurt van Zoetermeer, als ik het goed heb. Ik heb hem maar 1 keer gezien, maar het is het neefje van een vriendin van me. Hij is 3 denk ik. Maar als je hem echt graag wilt ontmoeten bel ik z'n agent even en regel ik een get-together voor jullie ;)
Gefeliciteerd, je hebt een naamgenoot! (y) |
Ghe, ik dacht dat t n meisjesnaam was :o, sorry maar ik ken niemand die zo heet!
Maar mn hond heet wel Squall trouwens :) |
|
Citaat:
|
Haha, wat grappig. Er zit een meisje bij mij op school die Bouchien heet, haar oudere zus heet Jijchien en haar broer heet ook puntje-puntje-chien.
|
Citaat:
|
Ja :)
Van Luchien heb ik wel eens gehoord, maar niet van Luichien |
Hé, het gaat hier om een jongen! :o
|
Citaat:
|
je bent gewoon de enige
leer het maar te accepteren ;) |
Citaat: