![]() |
3ds max logo
|
Ik vind 't niet echt een logo. Nu ja, de letters in 't midden misschien.
Maar 't geheel vind ik meer een of andere splash screen ofzo :) |
idd niet echt een logo
desalniettemin vin ik et wel mooi beeld, alleen orginaliteitprijs zou et nooit winnen |
idd niet echt een logo, hoe wil je dit bv op brief papier gaan plaatsen
|
Goed hij haalt de termen een beetje door elkaar so what.
Ik vind 't uh degelijk. Maar niet speciaal. Als jij er gelukkig van wordt (y) |
ik vind de stijl van de letters niet passen bij de rest
|
veel te zwaar voor een logo, misschien kan je de achtergrond minder zwaar maken en de letters ook een scherpe stijl geven zoals de achtergrond.
|
Het font is niet goed gekozen erbij en ik vind de lijnen te dik. Verder is 'ie mooi (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
't is niet makkelijk om origineel te zijn, maar goed.. zo'n 3dsmax/bryce/rhino/maya/lightwave-abstracte-lichtgevende-vormen-beeld hebben we nu wel heel erg vaak voorbij zien komen.. nietwaar? |
Citaat:
|
Citaat:
Hij heeft enkel gezegd dat hij DIT werk niet origineel vindt. En daar ben je het mee eens, zei je net. Waar ligt dan nog de vraag/het probleem? |
Citaat:
Ik zie in veel topics dat hij iets niet als origineel ziet. En nu wil ik dus graag weten wat hij dan wel origineel vindt, verder niets. Ik denk dat hij daar verder zelf wel antwoord op kan geven. |
Citaat:
Citaat:
Dat was het enige dat ik even niet snapte... |
Citaat:
|
sorry.. vind hem slecht, ff wat tips.
- laat die achtergrond maar zitten. - letters passen niet helemaal lekker in elkaar, zit te veel verschil tussen. ga eens met illustrator/freehand aan de slag (of met de 'paden' optie van fotosoep) - hou het simpel, en voeg elementen toe waar door mensen die na de tweede keer het logo zien weten hoe het bedrijf heet (eigen indentietijd) |
Meneer JeDeGo zegt net dat het niet echt als logo bedoelt is.
Dus vandaar.. dus niet commentaar leveren op het logo gedeelte.. Binnenkort kan je meer werk verwachten van JeDeGo omdat hijw eer wat mooie dingen heeft ontworpen. |
Citaat:
en orginaliteit is overal te vinden, kan je iets specefieker zijn? (stijl, programma ...ect) ohw en ik zeg dit vaak omdat ik hier gewoon vaak dezelfde soort beelden tegenkom.... verder bedoel ik dit niet slecht, probeer mensen alleen te pushen om te zoeken naar iets eigens |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |