![]() |
korte termijnsgeheugen lange termijnsgeheugen
als je geen korte termijngeheugen hebt dan heb je toch ook geen lange termijnsgeheugen want het moet toch eerst in het korte termijngeheugen zitten voordat het in de lange termijngeheugen kan worden opgeslagen. of zie ik dat verkeerd
|
????????
drugs??? alcohol??? ???????? |
volgens mij hoeft dat niet persee.. nou ben ik ook geen prof daarin,...
ik weet wel dat van blowen je korte termijngeheugen flink word aangetast.. |
Citaat:
Door regelmatig veel blowen wordt het transport van gegevens van het korte naar het lange termijngeheugen minder goed. Dat kan een beetje lastig zijn. |
Je hebt ook nix aan een rom zonder ram :p
|
Tja, een tijdje geleden beweerde iemand hier dat wiet t geheugen permanent beschadigt omdat ex-blowers na jaren nog steeds niet weten wat ze nou allemaal gedaan hadden in de tijd dat ze elke dag blowen. Maarja, als je nix opslaat op t moment kun je t idd ook niet op de lange termijn terughalen :D.
|
korte termijnsgeheugen komt terug nadat je gestopt bent met blowen.
maar ik heb niet zoveel last van het lange termijnsgeheugen wel tijdens het blowen maar niet meer daarna. dus hoe zit dat |
je hersencellen worden toch verdoofd, daarna worden ze weer wakker en dan weet je het weer
volgens mij want ik heb wel es last van een slecht kort termijn geheugen maar nooit van een slecht lang termijn geheugen |
Ik weet niet precies of het nou komt door het blowen, dat ik de laatste tijd veel moeilijker leer....ik blow hooguit 1 keer in de week. En overal staat dat het alleen voorkomt, als het erg veel gebruikt wordt...
|
Citaat:
Sommige dingen weet ik nog omdat ik het heb opgeschreven in die tijd, maar de rest is een groot gat... en dat besefte ik erna pas |
Citaat:
als je vandaag om 21 uur naar de wc bent gegaan, zal je dit over 2 weken niet meer herrineren. maar drie uur later (hopelijk) nog wel. |
Citaat:
|
ik vergeet de laatste tijd ook veel. of als iemand vraagt wat ik gister heb gedaan moet ik daar wel langer over nadenken dan dat ik er normaal (voordat ik blowde) over nadacht.
|
Citaat:
bij mij is het nl meer de alcohol |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |