![]() |
Roos
Hallo allemaal
Ik heb even een vraagje. Ik heb een beetje last van roos niet heel erg. Ik was mijn haren gewoon met head & shoulders maar toch blijf ik er een beetje last van houden. Weten jullie misschien hoe ik daar van af kan komen? |
kweenie... je hebt het waarschijnlijk minder erg dan mij... :(
Maar bij de kapper heb je zo'n kuur voor je haar, 'calmare' heet dat geloof ik, en dat heeft zelfs bij mij redelijk geholpen. Niet dat ik er nu vanaf ben :mad: maar oké. |
Even naar je huisarts die schrijft je een receptje voor.. Naja kweet niet je kan ook gewoon naar je apotheker gaan, dat spul kan je misschien ook wel zonder recept mee krijgen, antiroostroep heet het ofoz
|
Anti-roos-shampoo van de hema werkt soms beter dan H&S.
|
Rooscure shampoo, dat werkt echt, want het pakt de oorzaak aan. Te koop bij de drogist, prijzig spul maar wel goed.
Dokter kan het ook voorschrijven, het heet dan Nizoral shampoo, maar dan moet je het wel heel hevig hebben. Van H & S wordt het alleen maar erger, het irriteert teveel. |
Bedankt voor de tips. Ik denk dat ik er wel iets aan heb. Dank je wel!
Groetjes!! |
Vergeet ook niet je borstel, kam en andere haardingen regelmatig te wassen. Als je je haar borstelt/kamt blijven er kleine schilvertjes achter. Je kunt je haar dan nog zo vaak wassen als je wil, maar je krijgt het dan steeds weer terug als je je haar borstelt of kamt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |