![]() |
heb jij een foster parents kind??
gisteravond in mijn bedje bedacht ik in ene dat ik die kwijt bent
mijn vader zal dr wel opgezegd hebben omdat het te duur is :confused: heel dramatisch allemaal maar goed heb jij een foster parents kindje om al je culturele uitspattingen naar op de sturen ;) |
Nee
|
Nee
|
nee
( dit wordt een heeeeeeeel neeerig topic ben ik bang) |
Nee
|
Nee
|
nee.
|
Neen.
|
Absoluut niet.
|
hmmm een goedkoop meisje...
Geef me geen ideeen :o ow... shit dit is geen onzin... Nee dan maar... |
Nee
|
wij hadden er eentje, maar na die schandalen met de vorzitter oid hebben we hem/haar opgezegd
|
ja
|
Citaat:
Maar om antwoord op de vraag te geven: nee |
nee
|
Nee.
|
Nee
|
Wij hadden er vroeger wel eentje... Gilbert, uit de Philippijnen :cool:
|
nee
goh hebben ze ook nog andere antwoorden |
Ja, een meisje in Indonesië.
|
een kind "opzeggen"...klinkt errug fout
nee. |
nu niet meer, maar vroeger wel gehad.
|
toen mijn vader nog leefde en ik daar nog kwam hadden we een meisje.. weet niet hoe het met haar afgelope is...
|
We hadden Obardial uit Kenia. Vanaf zijn tiende ongeveer. Hij is nu achttien en dus kregen we automatisch John uit uhm..Urugway (hoe schrijf je dat?) toegewezen, maar ik zag -helaas- dat mijn vader hem heeft 'opgezegd'..
|
Citaat:
|
Nee
|
nee, ik besteeds mijn geld liever aan wat anders dan een derdewereld kind dat het geld toch niet krijgt
|
Citaat:
|
heb het niet.. en hoef het ook niet eerlijk gezegd. :)
|
nee, wat heb ik eraan?
Krijg ik er iets voor terug? |
Citaat:
|
ja een gezin met 4 kinderen uit Bolivia.
|
Wij hebben een hele tijd een meisje gehad, weet eigenlijk niet eens waar ze woont... :o Maar die hebben mijn ouders een tijd terug ook opgezegd geloof ik.. waarom weet ik niet.
De ouders van mijn vriend hadden er ook eentje, een jongen maar die was op een gegeven moment kwijt.. :D Klinkt op zich best wel hard maar die jongen was gewoon weg op de een of andere manier. Verder weten zij er ook niks van. |
Citaat:
wij hadden de avrobode, nu de veronica tvgids :D |
Complete geldverspilling....
|
Ja natuurlijk :o
William uit Ecuador.. en dan sturen ze elk jaar wat foto's van hem en dat gezinnetje op.. en elk jaar staat z'n moeder in dezelfde kleren.. :o (n) :p als je dat ziet, mag je wel wat meer geld opsturen zeg, echt sneu |
nee..
|
Citaat:
|
Nee, maar kan iemand hier mij uitleggen wat het nou PRECIES inhoudt ??? :o :confused:
|
Citaat:
waterpompen enzo |
Citaat:
|
Bij Foster Parents gaat minder dan de helft van je zuurverdiende centjes daadwerkelijk naar hulp. De rest wordt opgeslokt door corruptie en bureaucratie.
|
Citaat:
En dat bedrag, mag je dat zel kiezne? |
Citaat:
|
Citaat:
Foster Parents Kinderen.... tja het idee was op zich goed. (leuk kan je mensen laten zien wat voor tekening je nu weer hebt gekregen) maar het kwam/ komt er op neer dat er idd heel weinig geld op de plaats van bestemming terrecht kwam.... Ze hebben nu overigens een andere naam.... weet niet precies wat... |
Citaat:
|
Nee.
|
Nee,
ik had er wel een. |
Citaat:
enne neej ik heb er dus geen. |
Ken je deze?
"Wij hebben een kindje" hij heet Foster Foster Parents |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |