![]() |
Opstelling Ajax-AC Milan
Wat willen jullie vanavond in de basis zien bij AFC Ajax??
|
Proficiat met je verjaardag :D
Lobont, Trabelsi, Pasanen, De Jong, O'Brien, Galasek, Witschge, Pienaar, Maxwell, Van der Vaart, Ibrahimofiets. |
Citaat:
|
Natuurlijk van der Vaart Hij woont namelijk ook bij mij in de stad ('k zie um vaak lopen :D is wel cool)
Uhm.. Lobont, Chivu, Pienaar, de Jong, Maxwell, Galasek, Witschge de rest maakt me eigelijk niet uit... :cool: |
Citaat:
Ik ga voor deze: Lobont Trabelsi-Pasanen-Chivu-O'Brien De Jong-Pienaar-Galasek-Maxwell Zlatan-v/d Vaart hoewel ik v/d Vaart liever linkshalf heb. |
Citaat:
|
Dida
Simic Nesta Maldini Billy Gattuso Max Rui Costa Seedorf (Serginho) Sheva Inzaghi Dit is dus de voorlopige Milan 11 Fossa Dei Leoni !! |
0 - 0. Had meer in gezeten.. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach kom jongens even normaal doen hé ... Er heeft helemaal niet meer in gezeten, 0-0 was een terechte uitslag. Milan kwam om het spel te controleren, ze hebben dat feilloos gedaan, geen of weinig kansen weg gegeven, en nu gaan ze thuis gewoon om de klus af te maken. Al vond ik wel dat ze aanvallend zwak waren en toch iets meer scherpe counters hadden mogen brengen. Defensief dus hééél sterk, offensief hééél zwak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]Bram schreef op 09-04-2003 @ 15:52:
ik heb NOOIT beweerd dat dat zo is, ik heb wel enkele bemerkingen gegeven. Kzie trouwens niet in wat het met dit topic te maken heeft? :confused: [/QUOTE Als je zou beweren dat bv Club Brugge meer kansen had dan Ajax dan zou ik het wel kunnen in zien. Misschien is dat het... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |