Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   elkaar 3 maanden gedwongen niet zien.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=441623)

Get Psycho 08-04-2003 16:32

elkaar 3 maanden gedwongen niet zien..

Hallo mensen!

mijn vriend moet in juli 3 maanden naar bosnië. Hoe moet ik in hemelsnaam die maanden doorkomen??

We proberen iig zoveel mogelijk bij elkaar te zijn en veel leuke dingen te doen voordat hij wggaat..maar dan weet ik dat ik em met de dag steeds erger ga missen...

heeft iemand dit al meegemaakt en hoe ben jij dr doorgekomen??

liefs suus

Miss. Tandenborstel 08-04-2003 16:35

Nee ik heb het nog nooit meegemaakt! Maar ik zou het ook echt niet kunnen hoor!!
Heel veel sterkte ermee :(
Liefs

PardonMe 08-04-2003 16:38

oejj 3 maanden dat is wel lang ja!
Kunnen jullie op de een of andere manier contact houden tijdens die 3 maanden...?

Lijkt me moeilijk om hem zo lang te moeten missen :(

iig sterkte ermee, en geniet van de tijd die jullie nu nog samen kunnen doorbrengen, maak er zo veel mogelijk gebruik van om lekker samen te zijn!!
En je weet ook dat hij weer terug komt, het is wel ff afzien denk ik, maar je overleeft het wel..

Get Psycho 08-04-2003 16:41

dankjulliewel!

we schrijven brieven en we bellen een half uur tot n uur dan per week en heel soms msn.. maar toch.. we zijn best wel heel close en we willen alleen maar bij elkaar zijn...en dan is het ook nog in de zomer als ik mn gedachten niet met school af kan leiden..:(:(

xx suusjuhh

Maurice 09-04-2003 11:26

je hoeft in elk geval niet bang te zijn dat 'ie vreemd gaat want in Bosnie zijn de vrouwen niet bepaald knap (n)

Exaria 09-04-2003 13:00

Citaat:

morris schreef op 09-04-2003 @ 12:26:
je hoeft in elk geval niet bang te zijn dat 'ie vreemd gaat want in Bosnie zijn de vrouwen niet bepaald knap (n)
Sorry, maar als een man serieus gefrustreerd is, zal hij zich echt niet meer laten tegenhouden door de 'lelijkheid' van die vrouwen (die overigens sowieso al relatief is).

Maar even ontopic:

Ik zou het heel moeilijk vinden en het waarschijnlijk niet uithouden. Maar ik denk dat je het zeker wel moet proberen. Je moet hem ten eerste natuurlijk helemaal vertrouwen, anders kun je het beter nu meteen opgeven. En kun je niet proberen op een andere manier contact te houden? Soms even kort bellen (is duur namelijk)? Brieven schrijven?
Ik weet het echt niet, ik zou het heel moeilijk schrijven, zou mezelf helemaal kapot maken op een gegeven moment..

Ik heb daarom ook geen tips, maar het is pas in juli. Dus probeer tot die tijd lekker van elkaar te genieten en misschien vinden jullie wel een soortvan oplossing, of in ieder geval een manier om het iets draaglijker te maken :)

Succes en sterkte!

BadlyDrawnGirl 09-04-2003 13:04

ik zou hem heeel erg gaan missen, over 3 weken ga ik 10 dagen naar italie, en in de zomervak 3 weken naar italie en k weet gewoon nu al da tik hem super ga missen, maar we bellen wel, ik kom dr wel doorheen denk ik ...

autodropje 09-04-2003 13:07

Dat lijkt me ook heel moeilijk, ik denk dat je gewoon moet proberen heel veel (lange) brieven te schrijven. Proberen veel afleiding te zoeken en veel met andere mensen gaan doen.

partychick16 09-04-2003 13:18

ik heb mijn vriend een maand moeten missen omdat ie in spanje op vakantie ging das wel wat anders dan 3 maanden maar dan nog. in het begin voel je je echt klote maar als je veel dingen gaat doen en proberen niet te veel eraan te denken dan is het zo om. En hou veel contact met elkaar dan weet je wat de ander zoal doet. Maar ga leuke dingen is goede manier om de tijd sneller te laten gaan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.