![]() |
Bourjois mascara het beste???
welke mascara geeft het beste effect?
+ waterproof (na hoeveel tijd moet men een mascara vervangen?) |
volgens mij staat er nog ergens een topic over mascara's... of over make-up in het algemeen.
Maar goed, imo is Amplicils van Lancôme het beste, wel duur. Bourjois is ook goed maar een beetje klonterig. Wel de volumedinges nemen, met die rond-achtige huls. Aan waterproof kan ik je niet helpen, dat haat ik. |
Ligt er natuurlijk net aan wat voor efect je wilt :)
|
Citaat:
maar de beste mascara die ik tot nu toe heb gehad was een gouden... was veel op reclames enzo, weet niet meer hoe het nou precies heet, ik geloof dat hij van l'oreal was. maar die is niet waterproof want dat haat ik. |
L'architect is heel goed..Die vandie reclame waar ze zeggen: Voor het effect van Nepwimpers...!
En die van de DA is trouwens ook best goed! |
Ik zweer bij DA
|
Citaat:
(y) |
Citaat:
Ik merk niet zo veel verschil tussen mascara's ze maken meestal toch hun beloftes niet waar :( Ik heb nu van Astor met een gekruld borsteltje en Maybelline die roze met die groene dop en ik ben over beiden wel tevreden maar als ze op zijn probeer ik toch weer nieuwe :p |
Ik gebruik alleen waterproof en tot nu toe bevalt de 100% waterproof van Rimmel het beste, maar eigenlijk doen alle mascara's ongeveer hetzelfde de een net iets meer dan de ander.
|
Citaat:
Waterproof Mascara by Ellen Betrix (y) |
ik had eerst hema, die beviel wel goed, maar is niet echt waterproof(was wel de bedoeling...), toen bourjois, maar die was bruin, maar wel goed, en nu heb ik rimmel, die is wel goed (wat een onderwerp :) )
|
Citaat:
rijp voor de prullenbak.. Krijg dan sneller last van m'n lenzen, als de mascara oud is. :| |
Ik heb de meeste wel geprobeerd (ja, ook de dure :| ) Maar ik ga voor die van Bourjois, met 2 kanten. Dus eerst wit, dan de kleur mascara die je wilt. Ik heb nog nooit een betere gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
kvind em echt ontzettend lelijk... maar dat kan ook aan mij liggen, ik heb rare ogen :) |
bourjois is niet geweldig. Exxagerate van rimmel is veel beter en goedkoper...
lancome en collistar zijn ook goed :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |