![]() |
wat kook je graag?
ik kook zelf graag tarly
das een soort rijst. ik doe er dan champigons, kip, prei, gemengde paddestoelen bij en nog wat kruiden heel lekker |
ielg tarly *kokhalst*
uhm, sushi's zijn wel mijn specialiteit als je dat ook koken mag noemen (y) |
Alles wat ik lekker vind :)
Pannenkoeken, spaghetti, rijst, nasi, soep, uitgebreide menu's, flensjes, poffertjes, boerenkool, wraps, taco's, etc... |
Citaat:
|
wraps? is dat zo'n ding wat je moet oprollen een soort van pannekoek?
|
Omelet !
(Meer kook skillz heb ik nog niet ontwikkeld :P) |
Citaat:
|
alle desserts
|
Ik bak vooral graag. Alleen al omdat het beslag zo lekker is.
vriend: goh, wat een klein cakeje ik: ja, ik kwam een ei te kort. Nee, ik hoef geen cake, ik ben een beetje misselijk. Dan weet hij genoeg. |
Pasta met gehakte macadamianoten en als dessert Mona chocoladepudding, heet 'Passie voor chocolade' geloof ik.
|
Alles wat ik kan, en leuk is om te doen..
(en smakelijk, vind het niet fijn om vlees ed te maken.. :|) |
Pannenkoeken, wraps, taarten, koekjes, toetjes.
|
Citaat:
|
lasagne, nasi, bami, Knorr Wereldgerechten :)
|
Van alles, het liefste dingen die ik nog niet heb gekookt.
Even geleden heb ik haggis gemaakt, dat is echt ongelofelijk, onovertroffen heerlijk. Mijn ouders vonden het ook erg lekker, maar ik had hen natuurlijk niet verteld dat ze haggis aan het eten waren. Dan krijg je weer van die reacties als "EEEEEEEEEEW, HAGGIS!" :eek: Terwijl het best lekker is. |
Ovenschotels. :)
|
Citaat:
is dat niet een oud schots recept? |
Citaat:
|
Pasta's uiteraard (y)
|
Die buitenlandse gerechten zijn altijd wel erg lekker.. en makkelijk ;)
|
Alles eigenlijk, als het maar veel 'toveren' is :) ... uitgebreid koken dus, ik houd helemaal niet van het koken van simpele gerechten (=aardappels en een stuk vlees erbij).
|
Mmm, pannenkoeken met appeltjes er in gebakken en daar ijs bij, superrrlekkerrr ...
Of lasagne met zelfgemaakte saus met worteltjes, courgettes, tomaten, uien, paprika's enz. *krijgt er al honger van :) * |
Citaat:
|
Alles, vind het leuk om te doen
|
Citaat:
|
Boterkoek (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |