![]() |
Logo'tjes in schaamhaar
Wat voor logo's heb jij in je schaamhaar? Naar aanleiding van de oproermakende reclame campagne van Gucci is dit een ware rage aan 't worden.
Kheb eerst 't D&G logo, heel ingewikkeld, en nu het Evisu logo over een week of 2 weer wat ander wat weet ik nog niet, kdenk die vleermuis van Bacardi |
Maak eens een foto van je muff-seagull (y).
|
H E M A
Het AH logo vond ik niet origineel genoeg, staat al op al die tasjes. |
Tot nu toe is alleen een "thunder" gelukt. Nou ja, ik heb ook nog niks anders geprobeerd.
|
Citaat:
Die gaat naar je PM goed ;) |
:eek: hoe doe je daT??? (niet dat ik het echt geloof...) :eek:
|
Echt, binnen een paar dagen zit lifestyle gewoon weer op slot of is zelfs pleite..
|
veel geduld en een scheermes. en anders een pincet, voor de fijne details.
|
Citaat:
DIRK is ook :cool: maar wel lastig kleine lettertjes, vereist veel geduld/concentratie |
Khad eerst een GroenLinkslogo, dat was redelijk simpel...ik zit er nu over te denken een Femke-hoofd erin te laten knippen, maar dat wordt wel moeilijk...als het mislukt moet het kaal *huiver*
|
Citaat:
|
ik doe niet meer aan schaamhaar :cool:
|
Citaat:
;) |
:eek: owkee dat wil ik dus allemaal wel eens zien :D:D
|
Citaat:
Anders maak je er een tomaat van :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, dat is idd wat simpeler...of ik laat het gewoon rood verven, ook in het kader van 'Stem Voor, Stem SP' :D |
Op het moment twijfel ik eerlijk gezegd tussen Evisu en DKNY. DKNY is een stuk makkelijker. Maar Rodina, zeg eens. Hoelang duurde het nou om die 2 bochten te maken? Bij DKNY is het namelijk gewoon een schuinstaande romeinse II.
;) |
Citaat:
Het vereist even wat oefening, je kan je zusje natuurlijk vragen als oefenmateriaal Het logo van Evisu is goed te doen (y) duurt even maar ja je hebt wel wat En bij DKNY, het moet DKNY Jeans zijn de rest van dkny is niet extreem boeiend, en dat vergt een hoop oefening |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij het begin, onderaan beginnen. Steeds beter worden, 'betere' merklogo's pakken ;). |
Citaat:
:eek: Dat Polopaardje is voor de echte profs |
Citaat:
Bovenaan beginnen, doet minder zeer ;) |
Polo is niet echt 'mijn merk'. Ik ben toch meer van de goedkopere winkels.
H&M staat in de planning, maar ik denk dat ik de & vervang door een simpeler + Of is dat van vorige week? |
Citaat:
|
waar ben je nou mee bezig meid? :confused:
|
Citaat:
Ja eigenlijk wel :o C+A is ook wel heftig |
hoe ziek :eek: :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja dat heb je he in zo'n kakdorp :p OOoow helemaal geweldig, geeft ook een heel goed gevoel; Kraaltjes, niet van die kleintjes, maar wat groter, in het roze en oranje :cool: |
Citaat:
'Don't oppress any part of your body!' |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heeft er iemand nog wat sjablonen voor mij ..? :p
mn ouders gaan binnenkort naar een speciaal feest en ik heb beloofd dat ik ze zou helpen met optutten en dit leek me wel wat. |
de labels van kleding zijn je sjablonen. succes.
|
Sjablonen, we kunnen wel wisselen? Oooo dat is vet gaaf voor op de meeting, hippie verantwoord op 't station gaan zitten in een kringetje met een pincet een stel sjablonen :cool:
|
Citaat:
|
wtf :-| dan moet je wel een heel oerwoud hebben moet dat lukken
|
Citaat:
je moet er wat voor over hebben he |
Citaat:
|
:W:
wumspcut logo dus. dat zou heersen. en niet eens zo moeilijk dunkt me |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56. |