![]() |
ik ben op iemand verliefd maar ben onzerker !!!
ik ben verliefd op een jongen maar ik ben heel bang dat hij mij niet leuk vind en als ik met een jongen neem ben ik bang dat hij mij kwetst en ik ben ook niet de dunste weet iemand wat ik moet dan ???żżż???
gr. hotbulma barry heuft lover |
als je echt verliefd bent op hem zou je hem laten weten dat je gek op hem ben en sgat een persoon moet je accepteren hoe die is en als je bang bent dat hij je zal kwetsen dan zou je hem beter moeten leren kennen want dan weet je hoe hij in elkaar zit en uiterlijk zegt natuurlijk niks het gaat om het innerlijk want b.v een meisje je echt zoo mooi maar heeft een k*t innerlijk daar heb je toch ook nix aan;)
suc-6 (y) groetjes Miss Morena |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Ik denk dat iedereen die verliefd is bang is om dat aan diegene te vertellen. Als je wilt dat het iets wordt zul je je daar toch overheen moeten zetten. Als hij je afwijst dan weet je dat hij je niet wil en zul je je waarschijnlijk wel gekwetst voelen, maar als hij echt heel bot ofzo doet, weet je ook meteen dat hij eigenlijk gewoon een ontzettende eikel is. Als hij je natuurlijk niet afwijst (ook altijd rekening mee houden ;) , niet altijd meteen van het ergste uitgaan) is het natuurlijk helemaal prima. |
[QUOTE]AragornElessar schreef op 09-04-2003 @ 18:09:
[B]Moet daar geen punt achter? Lekker boeiend dat ze geen zin heeft die zin 100% foutloos te schrijven, er zijn mensen die veel erger zijn wat dat betreft. Ik was ook al opzoek naar een manier om die gast terug te pakken, bedankt voor het zoeken. Idd, wat maakt perfect nederlands nou uit, je snapt het toch. Ontopic: Wat er al stond ben ik het mee eens, bijna iedereen die verliefd is is bang om het te vertellen. Maarja, nee heb je, ja kun je krijgen. En samen verliefd zijn is leuker dan in je eentje. Theo (steelt voor de gelegenheid het idee om iets tussen haakjes achter je naam te zetten, om maar te kunnen vermelden dat het wel een bericht vol met one-liners is geworden:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54. |