![]() |
Edenbridge
Fans? Stel je hier voor!! Muziek kan ik eigenlijk alleen maar omschrijven als zoete Barbiegothic, en jullie? Favoriete nummers? Van mij Suspiria (Arcana) en Cheyenne Spirit (Sunrise in Eden). Favoriete album? Favoriete mannelijke bandlid (Roland..!)? Tell Me!!
|
Hoi,
K vind het tweede nummer van het album arcana wel erg leuk, ken alleen geen titels uit mun hoofd! Dag Marleen |
vette band
kheb alle 3 de cd's hebben direct indruk op me gemaakt kga ze live zien in mei ergens..... WHOEIII |
bruut bandje ja
edenbridge - Fly On A Rainbow Dream vind ik wel een leuk nummer |
Zoete Barbiegothic? OMG dat wordt geweldig in het patronaat :D
|
Ik vond ze een jaar geleden ofzo erg cool. Nu vind ik er niets meer aan, waarschijnlijk omdat ik nu betere bands ken :p
Ik ga ze wel live zien in Patronaat... :) |
Barbiegothic? waar haal je het lef vandaan.... barbie?
nahjah Edenbridge is bij mij wel bekend ja, sunrise in eden is een geweldige cd en aphelion is ook erg goed Bombastic metal!! :D (according to edenbridge themselves) barbiegothic? hmmm slecht hoor |
kvind het niks
|
Tja, eigenlijk vind ik het iets te lief, maar gister nog ff een cd gedraaid en nummers als cheyenne spirit en forever shine on klinken toch nog wel prettig.
|
ok :rolleyes:
|
Citaat:
|
redbull of bier kval hier in slaap
|
pilsje dan maar?
vanavond trouwens 'brute' metal in zwolle ;) |
ojaa wattan?
kga eerst testement uit utrecht halen misschien dat we even stoppen in zwolle? |
hehe, neh, gothic metal
Autumn, to elysium en sahara dust hehe :) ach.. er is pils :) |
nee sorry the beach is op tv da lijkt me dan toch leuker :P
|
:)
wat u wenst.. drink ik de pilsjes wel alleen op (naja, samen met het vrouwspersoon dat wel mee durft ) |
oeh wie dan?
|
Dezelfde die altijd meegaat
|
oja gezellig :D
damn vette boer attack hier...red bull |
Had dan ook voor het pilsje gekozen
|
kzit op stage..krijg ik nie zoveel stagepunten hehe
|
ga werken dan kreng!
vroeger.. in mijn tijd.. nou! |
nee kan geen flash en illustrator meer zien vandaag...ben bezig met inspiratie opdoen :D
|
jaja
ik zal het doorgeven.. dim media was het? ;) |
rovecom ICT
|
je mailadres is van dim media
|
oja hehe das ouwe maar ja :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |