![]() |
Mijn mond.
Mijn mond.
mijn mond is als een stuk woestijn een lap droog leer waarvan ik weet dat het er stinkt het is er overdag ondragelijk warm en ’s nachts vriest het er dat komt doordat ik met mijn mond openslaap hoe verkwikkend voor de grond in mijn mond wanneer ’s nachts slijm slibbert was mijn mond maar schoon dan was ik ook gewoon |
Bijna Syd Barret, maar dat mocht je willen.
|
pssssssssst.... hoe stoned was je hier :D
|
dat zou ik echt niet meer weten. Syd Barret, waar is die ook weer van? de sex pistols?
|
Vind het metrum niet zo goed... :o
|
ok, maar dat is onbelangrijk. je moet je proberen te focussen op het idee. en ook op het laatste stukje, dat met die slibberende slijm, als je dara heel hard aan denkt dan vind je het wel goed denk ik. goede avond!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm, de grens tussen briljant en raar is maar heel dun en wordt gesteld door heel erg tijds en persoonsgebonden criteria. Maar ik vind het wel cool dat stukje van Sid.
trouwens ik ben er ook niet bepaald op uit om briljant te zijn, of iig dat ga ik niet van mezelf vinden. en anneeeeeeee; ik snap het wel dat jij het niet mooi vind omdat het niet goed loopt; volgens jou.. maar daar zijn al eeuwen discussie over; wat is belangrijker in de poëzie; vorm of inhoud? ik ben iemand die als ik een gedicht schrijf soms gewoon een idee probeer te verworden en het gaat dan ook heel erg om dat moment, dus dan laat ik het ook zo en ga ik niet net zo lang pielen tot het metrum klopt. sort of first impression writing. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |