![]() |
Novell 5.1
heej heb ff een vraagie
met het installen van Novell NetWare 5.1 onderga ik een probleem. Als Novell wilt overstappen naar X Window System (dus het grafische gedeelte van de installatie) loopt het systeem vast.. tenmistte vast lopen is het niet echt want ik kan met CTRL + ESC switchen tussen verschillende modussen.. Ik heb dat boek gekocht van Novell 5.1 met os erbij, ik neem aan dat het gewoon werkt kan iemand me misschien uitleggen waarom Novell niks verder installeert in X Window System, want hij hoort namelijk te vragen om je tree name ect ect |
Heb je t X window system nodig om de boel te installeren dan?
Was bij mij niet zo.. |
hmm ik ben eingelijk nog een n00b in Novell :eek:
maar bij mij gaat hij automatisch naar X window system, je moet namelijk de tree name op geven.. ik ben al de hele dag bezig maar het werkt telkens weer niet als je het scherm voor je krijgt van X window system dan stopt het systeem, ik kan dan nog wel over switchen ik weet eigenlijk ook niet hoe ik het anders kan oplossen :S |
*geen kennis van Novell*
Vooralsnog dan *moet dat Network+ dingetje altijd nog eens doen* :) Hrm. Wat voor grafische kaart heb je? Misschien dat die daar op vastloopt. Dus dat het systeem leuk verder draait, maar X gecrasht is :/ [edit] "When NetWare 5.1 or NetWare 6.0 is installed, it defaults the Graphical User Interface (GUI) to XFree86 SVGA, which uses a VESA interface." Hrm :| Misschien is je kaart niet 100% VESA compliant? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10. |