![]() |
Tattoo..!!
Ik wil tattoos laten zetten binnen nu en een paar maanden, mijn eerste ontwerpen kun je op mijn site vinden..
Wie hebben hier nog meer tattoos? Deed het pijn bij jullie, waarom heb je een tattoo (of waarom neem je er geen..) en heeft je tattoo een speciale betekenis voor je? Kijk hier de eerste ontwerpen.. |
Ik vind je ontwerpen niet zo origineel...
|
Origineel hoeft voor mij niet, als ik ze maar mooi vind, ik heb er een diepe betekenis aan dus vind ik ze wel origineel..
Maar ieder zijn mening he.. |
dat kruis vind ik nie zo mooi...die andere 2 opzich wel
|
Citaat:
|
Als je niet gelovig bent, weet je dan zeker dat je zoiets over 10 jaar nog steeds mooit vind? Ik zou die ontwerpen iig nooit doen - en ik heb two tattoages...
|
tsja, het zijn niet de tattoo's die ik zou uitkiezen eerlijk gezegd. en inderdaad, zou je wel een kruis doen als je niet gelovig bent?
ik heb zelf geen tattoo, maar ik vind ze wel mooi. misschien dat ik er zelf ook ooit eentje neem, maar dat zie ik nog wel. |
kvind ze alledrie onwijs lelijk (laatste zou dan wel gaan zonder letters misschien) maar ik zou zoiets nooit tattoëren. maarja eigen mening dan :)
|
Oldschoolplakplaatjes zijn de gaafste shit, maarja op een zwarte huid staat dat niet eigenlijk. Ik zou dat kruis niet laten zetten.
|
Ik vind ze alledrie niet mooi eerlijk gezegd,
vin het gewoon niks aparts en emt dat kruis denken mensne meteen dat je gelovig bent ofzo |
tatoos zijn walgelijk...
|
Citaat:
|
Citaat:
Van vrienden weet ik dat ze wisselend op de pijn reageren. De vind het gekras in de huid, de ander moest echt huilen van de pijn. Allemaal vonden ze het waard, ken niemand die er spijt van heeft. Vaak zochten ze al lang naar een design of wisten ze al een tijdlang wat ze wilde als het dan eindelijk lukt die te vinden en/of hem te laten zetten geeft dat toch een soort voldoening dan. Je hebt het nu over 3 tattoo's.. Ik zou je aanraden om er eerst 1 te nemen en niet zo groot. Dan weet je beter wat je voor de grotere kan verwachten. Ook zou ik eerst eens een tijd kijken of zo'n plaatje dat er niet meer afgaat bevalt.. dus denk je na 2 jaar van ja kan best iets bij.. of denk je er dan anders over. Meestal hoor ik dat grote vlakken inkleuren zeer pijnlijk is en dat lijnen in vergelijking wel meevallen. Gevoelloos zal het in iedergeval niet zijn. Ik ben nog aan het ontwerpen zelf en weet niet of het er ooit van komt, ik wil een persoonlijk en uniek ontwerp dat ik zelf ontworpen heb (als ik niet had kunnen tekenen had ik iemand gevraagd om me te helpen). Ik ontwerp ook voor anderen.. zijn al 4 van mijn designs een tattoo geworden. Je komt trouwens bijhoorlijk gelovig over. Niet allen door kruis, "Son of God" en "Pray", maar door de tekst erbij ook.. je hebt het over God.. je geloofd daar kennelijk toch in. Wat ze betekenen en hoe origineel ze wel of niet zijn is misschien niet belangrijk als er voor jou betekenis achter zit. Maar in iedergeval is de panter met pray niet mooi. Ik heb het nu niet over smaak ofsow.. maar die zwarte panter zit wel zo slecht in elkaar.. de tekening is heel lelijk.. lijkt niet op een panter en de oren en snorharen zijn bijvoorbeeld al helemaal ongelijk. Lijkt me dus niet verstandig om zoiets op/in je huid te laten zetten. Onderste pantertje is veel mooier, maar lijkt wat opgerekt te zijn. Ik zou er dus nog goed over denken en misschien iemand zoeken die iets mooiers en uniekers voor je kan ontwerpen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. |
zodra ik genoeg geld heb, prijkt slayer op me arm
http://home.quicknet.nl/qn/prive/asm...ayertattoo.jpg |
Citaat:
|
goh echt waar?
voor mij is het gewoon Slayer |
Citaat:
:eek: |
zeker, vervang dat Slayer eens door een hakenkruis?
..hmm bekend symbooltje |
beetje gewaagd is nooit weg
|
Citaat:
|
Slayer is Slayer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
slayer houdt wel van provoceren.. ik ook
|
u-g-l-y yeahyeah
|
jij hoeft er ook niet mee te lopen
|
zeg ik toch ook nie :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat lopen de mensen te zeiken over nazi's met die adelaar..
Al ooit eens op de euro gekeken die in Duitsland word gedrukt?? Juist, een adelaar, zijn het nu nog steeds allemaal Nazi's dan? Tering, weer lekker kortzichtig allemaal.. |
Citaat:
|
heerscht hier btw altijd zon vijandige sfeer?
|
Citaat:
tsja, dat slayer een ss - s in z'n logo heeft wordt verder achtergwege gelaten enzo, slaytanic wehrmacht... lekker kortzichtig en nee: tis ook geen aanval tegen jou, maar kvind provocerend niet echt het juiste woord voor zo'n tattoo, sorry... maareh, no offense |
Citaat:
|
Citaat:
http://graphics.hotmail.com/emlove.gif :confused: |
Ik vind 'm wel mooi eigenlijk. En de Adler is een Duits symbool. En
Nazi = Duits Duits != Nazi vergeet dat niet kinders |
Ik vind ze om eerlijk te zijn niet al te mooi, zacht uitgedrukt dan. Ik zou iig nog iets meer tijd besteden aan het ontwerpen :) En ook 3 tattoo's in 1 keer lijkt me nogal veel :)
Die adelaar vind iktrouwens echt walgelijk: en als je dat bewust doet om te provoceren weet ik wel betere ideologieen die je daarvoor kan gebruiken :| O_o |
Citaat:
Ik had het niet echt over die tattoo van jou, maar over neo nazi tattooages in het algemeen. Met zulke shit krab je echt diepe wonden open bij veel mensen. *gaat nu echt slapen* |
Citaat:
ik verander m al |
Citaat:
En inderdaad een SS- S. Daarbij zijn die gasten van Slayer gewoon nazi, ik was er vroeger ook fan van maar rechterhanden opsteken tijdens een concert vind ik wat ver gaan. |
Citaat:
|
De reden dat ik die tattoo wil, is omdat Slayer mijn favo band is..verder eigenlijk niets..
en .. duyvel. deed de band dat, of het publiek? |
Ik ben geen expert maar ik geloof er niks van dat slayer neonazis zijn.
|
ik heb ze er nooit op kunnen betrappen nee
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
hahahahahahaha praat dan niet. |
goed ze flirten er wel mee maar dat wil imho niks zeggen
|
Citaat: