![]() |
Kale vrouwen
Gister zag'k een kale vrouw op het podium. Toen vroeg ik me af, Wat Zou Het Lifestyle Forum Van Kale Vrouwen denken.
en nu vraag ik me af, waarom ben ik nog wakker? Anyway vrouwen zonder hoofdhaar (of gemillimimeterd ik doe niet moeilijk) is het onderwerp, barst u maar los. |
geil
|
http://www.funfactoryweb.nl/afbeeldingen/hooper.jpe
Zolang ze maar niet kaal zijn, felle tule suikerspinnen-jurken dragen en Sugar Lee Hooper heten... |
ligt eraan of ze er wat aan kunnen doen..
|
Je hebt hele mooie kaalgeschoren vrouwen(en dan niet helemaal glad he). Vooral wat slankere meisjes met een kleiner koppie kunnen madsexy zijn met gemilimetord haar :D althans vind ik dan.
|
Zo'n muizekoppie? Nee dank je!
|
Wat dan? Een dikke kale meloen? Kaalscheren maakt je hoofd juist breder als met lang haar. Dus juist mensen met kleinere hoofden moeten het doen.
|
Citaat:
|
een-vrouw-moet-haar-hebben
kaal, bah... daz niet fijn vind ik (n) |
Het kan sommige vrouwen staan, skunk anensie staat het wel vind ik,
maar ik vind het absoluut niet aantrekkelijk.. |
Helemaal kaal vind ik niet mooi bij vrouwen, maar bij sommige vrouwen staat heel heel kort haar wel mooi...maar moet je dus wel het gezicht enz. voor hebben
|
je moet er het hoofd voor hebben idd skin, sinead o connor, demi moore vonk het allemaal wel gaaf staan maar suger lee hooper weer niet zo, maar die zou met haar ook raar zijn...
|
Persoonlijk ben ik een liefhebber van vrouwen met haar op d'n kop.
|
Bij mooie slanke meisjes vind ik het meestal wel heel erg mooi staan. Bij sommige mensen staat het ook voor geen meter, maar dat zijn dan meestal mensen die iets weg hebben van Sugar Lee Hooper :\
|
Citaat:
Stel je de kotsfoto's maar weer voor. :p |
Mwa het verschilt natuurlijk per geval of het lelijk of mooi is.. ik vind het in ieder geval niet aantrekkelijk :)
|
Hmm ik vind het nooit mooi, niet bij vrouwen en ook niet bij mannen.
|
Sinead O'Connor kan het heel goed hebben...
|
Staat erg lelijk... bij mannen trouwens ook...
|
ik weet nog wel djoelie had milli haar en dat was echt cool.
verder ken ik weinig kale meisjes. |
ik ben zelf kaal geweest...bij bepaalde vrouwen kan het, bij andere niet...zelf leek ik net een jongetje...
|
héél soms staat het leuk, maar meestal vind ik het een beetje jammer
|
Citaat:
|
soms kan het idd heel erg sexy staan, maar zoals al gezegt is hangt dat heel erg van de persoon af.
|
Neej ik vind het niks :)
|
Citaat:
|
Mjah, het kan soms heel mooi staan, bij mij zat n meisje op school, die had dr haar afgeschoren, dat zeg dr echt heel cool uit.
|
sorry, walgelijk
|
Citaat:
*poging tot het geven van een extra dimensie aan mijn topic* GA ES ZOEKEN NAAR PLAATJES VAN SEXIEJ KALE |
Skunk van Skunkansie of iets in die trant, haar vond ik wel erg mooi eigenlijk
|
kaal kan heel geil ende sexy zijn bij meisjes. (y)
|
dan weet je dus weer niet of t een man of vrouw is als je erachter loopt... *verwarring*
|
nee. (n). Das niet mooi.
|
geen idee van wie die foto is, van google (y)
http://www.tigote.com/design/hg/imag...bald_woman.jpg dit vind ik wel mooi en natuurlijk demi moore in g.i. jane: http://www.jewishworldreview.com/cols2/g.i.jane.jpg |
ze lijken wel op elkaar :D
|
Bij sommige vrouwen kan het best mooi zijn. :)
|
http://www.dotcock.com/sineadoconnor.jpg
sinead o'connor:) haar staat het dus echt heel goed... al is ze niet helemáál kaal Een kaal of gemillimeterd hoofd vind ik mooi bij dunne vrouwen met een beschaafd, vrij knap, niet te bleek gezicht en een 'stijlvolle' neus en grote ogen. Verder niet. |
vleespetten de gexte!!!
|
Meestal niet mooi, hangt natuurlijk ook af van het gezicht van de persoon
|
Bij sigourney staat 't ook wel duchtig vind ik.
Ik zal 'ns plaatjes opzoeken |
Citaat:
|
|
jakkes.
|
|
Hmm eigenlijk moet ik gewoon een plaatje vinden waar ze een pulse rifle heeft. Vrouwen met grote guns zijn sowieso aantrekkelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha skunk
Cool :P |
ik wil een sinead o connor kapsel * kaal dus*
vindt ut namelijk wel sexy bij haar staan en en ben ook benieuwd wat de reactie van anderen zouw zijn. want tja... hoe reageren ze der op!? CheerS * KimmieJ * |
als ik een kale vrouw zie denk ik meestal meteen dat ze kanker heeft
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |