![]() |
Advance Wars
Ik kom bij missie 11(?) niet verder, dat is de missie waarbij je sturm voor het eerst tegen komt. bij die missie kan ik niet eens normaal beginnen en ik ben al afgeschoten :(. Heeft iemand een tip hoe ik moet beginnen????
bvd |
:rolleyes: oei jij bent al een redelijk stuk verder dan ik :D ik ken echt geen reet van dat spel :'( het is een beetje te veel strategisch denken voor mij... echt de miskoop van de eeuw
|
't is een geniaal spel
simpel concept, heerlijke speelbaarheid ff geen idee wat level 11 was... |
Je begint ergens rechts-boven met een paar units.
links van jou zitten 2 battleships en 2 subs (je bent NOG niet binnen hun bereik) links onder zit de tegenstander met een aantal tanks, vliegtuigen, en infanterie (een HEEEEEEEEEEELEEEEEEEEEEEE grote overm8 :mad: ) alweer bvd |
Citaat:
alleen is een jaar geleden. n ik kom maar niet door de laatste missie heen :p |
Citaat:
meer nie dus GEEN meningen danku |
haal een walkthrough/guide af van
www.gamefaqs.com |
Je moet max pakken voor de missie die is het beste voor die missie. En moet via de weg verder bewegen naar sturm basis. Meer zal ik niet zeggen.
|
Citaat:
Check digicultuur forum |
Citaat:
Laat mensen lekker zelf bepalen wat ze wel en niet doen, wie ben jij om hen (mij) zwak te noemen? |
Het was indd is te om mensen dan gelijk zwak te noemen, maar ik vind dat het bij een spel hoord om vast te zitten en er zelf weer uit te komen. Dat is nou de uitdaging achter een spel en als je die uitdaging weg neemt door een walkthrough te gebruiken, vind ik dat dat het spel kapot maakt. Ieder zijn mening...
|
Citaat:
ik heb een SCHIJTHEKEL aan die kutpuzzels dier je voor die aeon's meot doen. dáár gebruik ik walkthroughs voor. puzzelen sux0rs. |
Ik vind juist dat die puzzels onderdeel van het spel zijn en dat je die gewoon zelf moet oplossen. Ik vind dus dat je het spel moet spelen zoals het is bedacht, maar als je niet van die puzzels houd en als je niet het zelfde denkt als ik, kun je wel walktrough's gebruiken...
|
Citaat:
niet met blokken schuiven ik speel een spel zoals ik het wil spelen. |
Koop dan een vechtspel, als het om het vechten gaat...
|
Citaat:
|
Dat had ik niet kunnen weten...
|
Heb de campaign mode vandaag uitgespeelt. Had die ene missie ZONDER walktrough toch gehaald met MIJN EIGEN startegie :D
(staat beneden (*), dus als je hem NIET wilt lezen niet te ver naar beneden scrollen) de laaste missie was zeer simpel :D *Ik ben gewoon per transport heli naar dat eiland gegaan met dat vliegveld en beneden sturm tegengehouden totdat ik genoeg geld had voor Md tanks en Bombers :D, daarna was het gewoon een kwestie van als een gek naar de basis van sturm gaan. PS: ik had Andy gebruikt :D |
Citaat:
Kijk zijn die walktroughs toch nergens voor nodig :P. Met een beetje doorzetten kom je er wel :D |
Citaat:
|
Indd, maar toch blablabla..... ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |