![]() |
Eten!
Wie vind eten koel?
ik heb een berg vrienden en die gaan bijna 1 keer per dag naar de mac... en af en toe naar de aldi of een andere low buget winkel om daar een berg voedsel te kopen... wie doet dat nog meer? zij zijn niet dik, als jij iemand bent die dat ook doet: ben je dik? |
Ik vind eten cool (y)
en ik ben dik, dat verklaart alles (y) |
Eten is okay (y)
|
I'm eating all the day
|
Ik eet de hele dag door, maar ik ga haast nooit naar de mac en ik koop haast nooit wat in winkels..
Maar ben wel te dik hehe. |
Elke dag naar de Mac?.....nee
Elke dag veels te veel eten?.....ja Dik?......nee, te dun :confused: |
Citaat:
Ik vind eten wel koel, maar meestal eet ik er maar niet al te veel van. Ik ben niet dik, niet dun. |
eet heeel veel, bijna elke dag wel patat of iets dergelijks...
ben niet dik |
Ik vind eten heel cool, maar mezelf te dik vinden weer niet zo:D. Dus ik probeer het een beetje in evenwicht te houden;).
|
Ik haat (veel) eten.
|
Citaat:
eten is soms cool (y) maar dan geen junfood (elke dag mac :eek: ) |
Eten is leuk, vooral veel!!! En af en toe kopen we met zn allen een berg eten (maar dan niet bij een budgetshop) en gaan dat dan verspeisen....
En ik dik?? niet echt lijkt me, ben 1.85 mtr en 69 kilo... |
Ik eet best veel ja, heb ook zo weer honger :confused: Maar ik ben zeker niet dik.
|
Citaat:
Elke dag naar de mac kunnen.. oeew daar zou ik echt een moord voor doen :) |
Eh, heel soms vind ik eten ook (y) ja :D ... en ik vind mezelf wel dik.
|
dagelijks frietjes, dat zou :cool: zijn
|
Citaat:
|
jaaaaaaa
doe ik ook altijd :D. lekker naar de lidl en dan naar een park en gaan blowen en eten. we kopen steeds weer iets nieuws, zodat we t beter kunnen onthouden wat we dan gedaan hebben. het weekend van de paprika-chips bijvoorbeeld. onze favoriete snack is speculaas. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |