![]() |
(Scheiding) Het goede voorbeeld
Het goede voorbeeld
Bedelen voor je liefde Mama je doet me zo’n pijn Ik wil je weer voelen Niet je gescheld ik wil Samen lijden Haat kan niemand bevrijden Bedelen voor waarheid Papa waarom lieg je toch Ik wil je als vader Niet als bezoek ik wil de pijn delen weekenden gaan vervelen Ik wil kunnen huilen Me niet telkens verschuilen Dringt het het eindelijk door Of moeten wij er allemaal aan onderdoor ----------------------------------------------------------- had ik niet kunnen schrijven tijdens de scheiding, maar ja nu wel :s |
Scheiding
Waar is de één Als twee vechten Heeft hij dan gelijk Of is het van beide gezeik Waar gaat het heen Als twee liegen Krijgt niemand zijn zin Dan komt er nooit meer een begin Sluiten we af Komt er een eind Typerend gezin Heeft trouwen wel enige zin |
Pijnlijke gedichten,
met veel waarheid gevoel en... waarschijnlijk helpt het voor jezelf dit. (Net zoals dat boos worden :)) Vind de verwoording duidelijk, de rijm soms geforceerd en een beetje jammer, maar verder vol gevoel en da's mooi... (Maar wel een beetje :( dat snap je...) Liefs, Fannie |
eerste slaat echt de spijker op zen koppie!
heel duidelijk en ja idd heel raak waardoor het misschien ook een beetje pijnlijk en :( is... misschien niet de mooiste stijl of vorm of woordkeus maar je hebt ze heel duidelijk en eerlijk opgeschreven en k herken er heel veel in van jou en al tha fuckin' problems soort van afsluiting? kusje |
gevoel: zeer herkenbaar
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38. |