![]() |
www.feetman.com virus???
Ik heb de nieuwste update van NAV2003 geinstalleerd en vindt niks. Maar ik hoorde van iemand dat op die site een virus zit. Weet iemand hiervan.
|
hmm virus op een site? klinkt beetje vaag
maarem hier vind je alle hoaxes en daar staat ie niet tussen dus het zal wel bullshit zijn http://vil.mcafee.com/hoax.asp |
Degene beweert wel dat de virusscanner het heeft gedetecteed. Ik geloof er ook niks van, ik heb op internet gezocht naar meldingen over dat virus. Als het echt een virus zou zijn dan zou het wel ergens staan. En als norton an mcaffee het niet kent, lijkt het me sterk dan een andere (welke ze heeft weet ik niet eens) het dan wel registreert.
Ik heb ook wel 's gehad dat een attachment bij hotmail eerst een virus had en toen opeens weer niet. |
Het zou ook kunnen dat er op die site een corrupt java script.
Die een virusscanner triggert Het is mogelijk, het komt niet zo vaak voor maar het ligt er ook aan hoe je beveiliging level staat. Maar het lijkt me logischer dat het een melding van je firewall was want de site probeerd op je schijf te schrijven |
www.feetman.com zelf is geen virus. Het is gewoon een site die zo geprogrammeerd is dat elke keer als je het probeert weg te klikken er 2 nieuwe voor in de plaats komen
En als je een 2e keer op ctrl+alt+del drukt, terwijl het tekstschermpje wat je de eerste keer krijgt nog niet is weggeklikt dan kun je het gewoon aflsuiten. je hebt toch vast wel eens ´per ongeluk´ op een banner van een sekssite gedrukt, waana je ook naar van alles wordt doorgelinkt? :o |
Op school hebben ze mcaffee antivirus en die geeft toch aan dat het om een virus gaat. Thuis heb ik ook mcaffee en norton antivirus, en beiden geven niks aan. Toch wel raar?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03. |