![]() |
baantje in het buitenland
:) hoi
Is er hier toevallig iemand die handige sites weet voor als je een baantje in het buitenland zoekt??. Met name in sneeuwachtige gebieden (boarden). Ik wil nl na 6 vwo ergens in het buitenland gaan werken, ik zit nu i de 5e. :s maja Alvast bedankt :) |
Kzal hem even omhoogschoppen, want ben hier ook wel benieuwd naar.
Ik zou graag ergens een half jaar of een jaar gaan werken in het buitenland, maar ipv de topicstarter ga ik liever naar een warm land :) Dus als er nog iemand sites of instanties weet, waar ik bijv. vacatures en/of informatie over het werken in het buitenland kan vinden, zou je me erg helpen. ps. Het gaat hier ook over simpel, soort van vakantie werk (dat dan wel voor langere tijd gedaan kan worden uiteraard). |
Heinekebeer... aan je naam te zien word dat waarschijnlijk achter de bar ;)
Bij ons kan je via het cafe lekker naar Tormolimos ( blabla ).. wilde er eigenlijk volgend jaar gaan werken :D Maar een neef van me die was meteen de eerste week van de vakantie vorig jaar naar Salou gegaan... en gewoon zoveel mogelijk kijken of er ergens een baantje is, zo niet gewoon terug, zo jah.. dan nog een tijdje blijven! Volgens mij gebeurd het heel vaak zo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |