![]() |
als ik sex heb met mijn vriendin...
denk ik altijd aan mijn moeder.
is dit abnormaal? |
Komt vaak voor, omdat je bij vrouwen wel eens een "moederfiguur" voor je haalt... is doodnormaal dat dat gebeurt hoor....
|
Citaat:
dat maakt het toch wel heel bont? |
Citaat:
Bij hechte familiebanden kan dit ook gebeuren. Heeft te maken met een psychisch verleden wat resulteert in een nauwe betrokkenheid, wat doorgaat in een attractieve kracht jegens andere familieleden. Je hebt dus een goede band met je broer en met je moeder! BRAVO! |
oooh. dan is er dus niks aan de hand?
gelukkig.. ik dacht ff dat ik niet alles in orde had |
Nee joh....
denk je ook wel eens aan andere vrouwen? |
ja hoor
meestal denk ik aan 1 of meerdere tante's die in strings rondlopen terwijl ze toch niet echt aan de dunne kant zijn |
Goh hechte familie is dat! :)
|
Citaat:
gewoon de minder gangbare fantasie, maar daarom niet minder lekker! ik denk ook heel vaak aan familie hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben gewoon vrij van geest :) maar lief zullen we een keer hard sexen? |
hahaha...jij hebt wel humor ranzige meneer..kom op man, dat kun je gewoon nie menen!! dat je je een "lekker" nichtje inbeeld kan ik nog bedenken, maar je moeder en tante's???
|
Ok... waarom reageren mensen hier serieus op als het beslist niet zo bedoeld is...?? :p
|
Zo zielig gek denk je soms ook nog aan je oma of opa. Als met je denkbeeldige moeder ligt te neuken. Wat is jou probleem gek:o :o :o :o
|
Citaat:
ik weet niet wat voor een zieke geest jij hebt, maar bij mij komt het niet voor. |
Waarom gaan jullie heir serieus op in ? :confused:
|
Citaat:
|
Je moeder?? Tantes in string?? Ooow, my god!!! :eek: :D
|
ik denk ook altijd aan jou mamma
|
Ik denk ook altijd aan mijn oma als ik het met mijn zusje doe.
Is dat normaal??? |
pff...
|
Citaat:
Conjo |
Stiffler's Mom :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |