![]() |
Strakke gay kleding
Wat vinden jullie nou van die jongens met strakke roze tshirts, kralenkettinkjes, instapschoentjes, 3/4 broeken en roze zonnebrillen ??
Ik vind het echt tantoe lelijk! |
Dat is toch allang weer uit?
|
Bleeegh! zulke jongens zitten bij mij op school..met zo´n blond kuifje enzo...(geen belediging voor mensen met een blond kuifje :o )
|
tjaa....zolang iemand er verzorgd uitziet..
Maar..als je van diegene weet dat hij geen homo is en hem dan gaat uitschelden of zo omdat hij een mooie strakke spijkerbroek aan heeft dat is dom.En trouwens iedereen moet t zelf weten naar mijn mening.. |
Jongens met roze kleding o.i.d. vind ik zoiezo al lelijk. Beetje verwijfd
|
Ik hou hoe dan ook niet van roze kleding bij jongens boven de 12 of bij meisjes boven de 25 (ongeveer). En ik hou hoe dan ook niet van driekwartbroeken. Dus nee, als een jongen strakke roze tshirts, kralenkettinkjes, instapschoentjes, 3/4 broeken en roze zonnebrillen draagt, vind ik zijn kledingsmaak niet goed.
|
(n)
|
als 'ie er maar gelukkig in is.
|
bestaat dat nog :confused:
|
Mensen die woorden als: "Tantoe" gebruiken, neem ik per defenitie niet serieus...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja echt tantoe lelijk haha
|
Citaat:
Als je daarom iemand niet serieus neemt, ben je naar mijn mening fucking dom |
Tantoe wat de fuck betekent dat nou weer? Shit ik moet meer naar buiten ik ken al die woordjes niet.
Verder heb ik niet zoveel tegen gays alsmede strakke kleding. |
Citaat:
|
kan me tantoe weinig schelen of mensen te dragen of niet..moeten ze toch llea zelf weten?..zou het zelf nooit dragen...maja
|
Citaat:
|
Als ze het leuke kleding vinden, moeten ze het vooral aandoen. Persoonlijk vind ik er niks aan.
|
Citaat:
|
Moeten ze zelf weten...enne sinds wanneer noem je bepaalde kleding gay:confused:..jah ik bedoel een 3/4 broek een strak shirtje een rose bril kan toch elke hetero aan op bijv. een warme dag?
|
Niet mooi, maar ach wel grappig om af te kraken ;)
|
Citaat:
:| |
Citaat:
|
dan kan ik ook wel roepen dat ik lang haar GAY vind!
of word ik nu afgeslacht? |
Dat mag ik niet, vaak allemaal van die wannabe's...
|
velen van mijn vrienden zijn homo's (ja echte)
die dragen dat soort kleren. ik heb er vrede mee dat ze het dragen maar zou het zelf niet aandoen. ik draag wel af en toe een stak gaastruitje. |
Citaat:
|
Citaat:
En laat ze toch, als hun dat mooi vinden.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet mijn smaak. |
Citaat:
|
TANTOE swa! echt wel O_o
|
Citaat:
en noem dat ajb niet gay... want ik ken geen gays die dat dragen... |
FET :cool:
alleen dat roze vind ik iets minderz... mag dat blauw ofzow zijn? :D al die wannabee-alto's e.d. hier moeten es niet zo zeiken. ze zijn toch zo tegen hokjes en de hele 8erlijke rotzooi en voor zulke kleding hoef je niet homo te zijn! :mad: laat iedereen toch in z'n waarde |
strak is goed.
wel combineren eh |
Citaat:
|
Citaat:
Toch kaker? :confused: |
Nee man. Dat is niet kakker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ohnee, Jim-kloon :D A new lifestyle is born ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht dat dit juist door jongens gedragen wordt/werd omdat het in was.
Iedereen 3/4 broeken.. en mini sokjes waarbij het lijkt alsof je geen sokken aan hebt ensow.. Heeft niets met geaardheid te maken. Kan me wel bij Bertbart aansluiten. Mijn waarneming is ook hetero knulletjes van 15-18 haddeb het aan, de jongens die ik ken die homo zijn hadden het nooit. |
roze stropdas of overhemd onder me pak. enigszins strakke shirtjes in alle kleuren van de regenboog.
maar, ben ik een homo? nee. kortom, deze stelling is doelloos |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |