![]() |
welke lipglos gebruik jij???
ik gebruik lipglos van de bodyshop en die is trouwens hartstikke goed!!! welke gebruik jij????? :D
|
ik heb die van de HEMA & die van Esteé Lauder...Die ruikt heeeeeerlijk ..Maar HEMA is ook wel goed. (y)
|
geen lipgloss, maar de rode labello met kersensmaak.
|
Geen. Lipgloss is troep, t plakt bah..
Labello en anders niets. |
mmm, eigenlijk niks. maar ik zit eraan te denken donker rode ofzo te kopen, ben wel benieuwd hoe dat zou staan...
maar nu idd gewoon labello, cherry (y) |
van alles
|
vaseline
|
Geen
wel soms labello |
Joe Blasco en een waar geen naam opstaat (ik dacht van Rimmel)
Joe Blasco: eigenlijk fotografie-lipgloss, plakt, is dik, maar blijft enorm goed zitten, moet je opbrengen met een kwastje. Rimmel: is er redelijk snel af, is fijn dun, handig op te smeren door het staafje met sponsje eraan. |
Citaat:
Heb er wel eens van Gehoord maar nooit gezien.. |
Hema is (y)
Manhattan is ook goed, maar een beetje te roze. Heel dun opdoen dus. Verder heb ik er twee van Bang on the door, die bevallen heel goed. Glimmen lekker, blijven goed zitten en leuke verpakkingen :o |
Soms heb ik wel zo'n bui..je weet wel..dat ik er dan naar verlang dat mijn haar aan mijn lippen blijven plakken enzow..jah dan zweer ik bij hema ( zo'n langwerpig tubetje en een doorzichtig goedje met een kwastachtig aanbreng stokje)
|
Gewoon roze-Labello :|
|
Ik ben Lipgloss-fan :D
Ik heb: -doorzichtige van de Hema -paarse met geur :) van de Hema -Bourjois parelmoer, maar die moet je ook niet te dik op doen - Doorzichtige uit Portugal - Nog paarse met glitters van Hema, maar die ligt nu bij een vriendin - Perzikkleur van de Hema, moet je ook niet te dik op doen En verder heb ik nog 3 soorten labello; Pearl en Shine, de roze en de groene en nog een nep-labello met ananas-geur |
Labello Strawberry. :o
|
Ik ook Hema lipgloss (Lang leve de massaproductie !)
En Rimmel doorzichtige , Labello Pear&Shine , Cherry én ook een van ananassmaak indd van UhhZz BlisteX. Kheb er nog wel een paar, maar niet van een merKje ofzo.. Oohh Bourjeois niet te vergeten ! Die is very mooi.. |
blauwe Labello
|
Citaat:
|
Ik gebruik Jip & Janneke lippenbalsem.
|
roze-Labello
|
Lipgloss, ow spaaaaaaaaar me. Ik ben zo ontzettend verslaafd aan lipgloss!
*stuk of 3 perzik lipglossjes *bananen lipgloss *naturel *paars *paars met glitters *naturel van de Etos *2 van Manhattan (van die smaak dingen, tis meer balsem, maar het glanst..) *vaseline *stuk of 7 van de hema (van die stapelbare) *palet van de hema met een stuk of 9 kleurglossjes En ik had nog een paarse en een bruine van de Etos (heel lichte kleuren, goede stift, vervaagde niet.. EN ZE ZIJN NIET MEER TE KRIJGEN) die ik nu met een kwastje aan het leeg lepelen ben. En ik heb twee Eachanicin-sticks die ook als gloss dienen! Ow en dan nog roze Labello en die blauwe. Ow en nog eentje met glitters, maar die is ont-zet-tend bitter (ke nje dat anti-nagelbijt-spul? zo bitter) Dat was het geloof ik?! |
Die gloss van Jip&Janneke van de Hema blijft mijn favoriet, vooral het snoepjesgeurtje :)
|
ik vind lipglos voor meisjes van 13...
ik gebruik liever blistex :) |
Ik haat lipgloss, ik vind het maar onhandig en het plakt. En ik ben er te lui voor :)
|
Hema lipglossroller (ik heb nu alle smaken, ik spaar ze, ieder zo zijn hobbies :p )
Hema gewone Lipgloss Jip en janneke Lipgloss (ook Hema) Labbelo Kersen en ik heb nog ergens 1 van de Body Shop ( :o ik ben Lip-Gloss-aholic, anders heb ik telkens van die barsterige lippen) |
Citaat:
|
Purollie van Sofie (zit in Sofies pennenzak), labello aardbei van mezelf (in mijn zomerjas), brazilian nut van de Body Shop, ook van mezelf (in mijn pennenzak), roze van Kruitvat, ook van mezelf (in mijn winterjas), en weleda, ook van mezelf (ook in mijn pennenzak).
Tot zover de balsems. Verder heb ik ook nog lippenstiften, rood en roze, maar die gebruik ik nooit. Ook nog lipglossie van de Hema, maar die gebruik ik ook nooit. |
ik heb zo'n lipgloss van't kruidvat, van't merk DEBBY!!! kei schone naam :D en jah labello :-)
|
ik heb:
*labello aardbei *labello kersen *labello roze *bourjois met glittertjes *jip en janneke *doorzichtige van de hema *paarlemoer van de hema *vanille smaak van de kruidvat *aardbeismaak van de kruidvat *gele glitters met vanille smaak van de da en nog een x aantal meer, maja un vriendin van mij heeft er over de 40 en ik overdrijh nie!!! |
potje blistex... telt dat ook :p
|
Labello en vaseline :)
|
Ik kwam vandaag tot de conclusie dat ik waarschijnlijk nooit meer in m'n leven lipgloss/lippenbalsem hoef aan te schaffen :D Ik koop alle tijdschriften waar gratis lipgloss bijzit, ik kan het niet laten om schattige potjes bij de Tuinen of andere winkels te laten liggen, ik kom om in die zooi terwijl ik 9 van de 10 glossjes niet gebruik. Wat ik nu in m'n omgeving heb liggen:
-vaseline -eight hour cream van elizabeth arden, de fijnste lippenbalsem -gratis-bij-starstyle paars/roze/wit-lelijk spul -gratis-bij-flair roze (ruikt lekker) -labello normaal -labello sun -douglas limoen -gratis singapore airlines (beeswax) -hema doorzichtig -kruidvat framboos (zo'n deorollerdingetje) :o |
kheb heel veel soorten maar ik gebruik eigelijk alleen maar sinaasappelbalsem van de hema, ruikt lekker, je ziet het niet en het glimt&plakt niet zo.
|
aangezien ik me verveelde zal ik ze ook maar effe opdreunen dan;
* alle Labello versies behalve de gele * echinea van DA * beige iets van DA * 2 van de HEMA met glitters erin * doosje met 5 verschillende kleuren lipgloss * watermeloenlipgloss, half groen. half roze, uit schotland not * gele lipgloss uit amerika * gele met glitters uit frankrijk * bruine en rode lipgloss van de etos * al die 3-opelkaar-stapel potjes van de HEMA * doorzichtige groene/ oranje en gele van de etos * paars/wit/blauw gestreepte zat bij een blad en de rest kan ik neit eens vinden |
mijn huismerk, saliva
|
Verschilt, heb er nu eentje van Bourjois, die glanst mooi en plakt ook niet zo (y)
|
euh...purol, labello, en van die hele zoete van de HEMA en nog een met 'fruitsmaak', ik weet niet waar van, maar die is echt superzoet!
|
bourjois (de doorzichtige)
|
Die van Manhattan en gewone Hema lipgloss... doe t alleen niet zo vaak op. Ik gebruik vaker Labello (Pearl en Shine).
|
Geen lipgloss, wel purol
|
van make-up studio, eigelijk gekocht voor mijn school, maar voor mezelf vind ik em ook heel goed, echt super mooie kleur, plakt niet en je voelt niet dat je t ophebt en blijft redelijke tijd zitten
|
Citaat:
maar vroeger gebruikte ik ook weleens lipgloss van de hema |
geen lipgloss maar lippenbalsem
van de bodyshop, kersen ofzo |
roze labello en blistex-stick.... maar k had ooit watermeloenlipgloss met glittertjes :) en die stapelbare dingetjes van de hema zijn ook suuuuperfijn, vooral die choco/sinaasappel/nogiets (van mn zusje, maar die pik ik soms in :p)
|
ik gebruik er meerdere
- vanille lipgloss van de tuinen ( aanrader!) - labolle de rooie.. ehm kersen d8 ik.. - die nieuwe tubetjes met smaken zoals lemonade, cotton candy etc.. - Gewone doorzichtige voor over mn lippenstift ofzow |
Ik zweer bij de 'gewone' Labello en vaseline. Lipgloss is bah.
|
- vanille lipgloss van de tuinen
- roze lipgloss van de hema - glanslabello |
ik gebruik of die blauwe labello of die donkerrode. En hee soms lipgloss van de bodyshop, ´t zit in een potje.
|
geen, vind ik iets voor meisjes..
of heb ik het mis? :o :rolleyes: |
Roze labello + bourjois (meestal een lichtroze, doorzichtige of lichtbruine kleur)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |