![]() |
Is deze jongen bi?
Ik sprak laatst een jongen..
hij heeft trio gehad.. eerst met 2 meisjes.. daarna met jongen en meisje.. en hij heeft ook alles met die jongen gedaan.. zelfs gepijpt enz.. en hij vond het lekker.. ik vroeg of hij bi was.. maar hij zei neej je moet alles proberen.. en hij gaat het zeker nog vaker doen.. maar dan voel je je toch wel sexueel aangetrokken ofzo? :S |
Ach er zijn ook vrouwen die wel eens met een vrouw het bed hebben gedeeld, alleen maar om de ervaring, terwijl ze verder hetero zijn.
Bij mannen is dat misschien anders, omdat die vaker vies van elkaar zijn. Maar het is niet per se bewezen dat hij bi is... kan heel goed hoor maar hoeft dus niet |
het maakt me verder ook nie uit hoor..
maar ik vroeg het vandaag ook al aan paar mensen.. maar iedereen zegt ja duidelijk bi.. ik weet het niet.. als hij het is prima.. :p moet hij weten.. |
Hoeft niet... als jij het lekker vind om het met een elektrische tandenborstel te doen, wil dat toch ook niet zeggen dat je een tandenborstel-fetish hebt? Ookal voel je je niet aangetrokken tot een persoon, dat wil niet zeggen dat je niet geil kunt worden van de acties op zich...
|
Bij het uitgaan..
als jongens of meisjes dan met elkaar gaan zoenen.. krijgen ze wel gelijk een stempel.. want dat is dan wel weer "raar" |
Tuurlijk is-ie dan niet bi. Waarom denkt iedereen toch, sorry, denken zo veel mensen toch, dat je bi bent zodra je ook maar een seconde geilt op twee geslachten?
Bisexualiteit = verliefd kunnen worden op mensen van beide geslachten |
ik vind zo iemand bi...nie dak het erg vind! ik heb altijd al gezegt, als ik een trio'tje zou doen dak da met twee mannen zou willen want da zou ik best spannend vinden...niet dat gehonkebonk waar ik bij ben, maar zou het wel apart/ spannend vinden als ze wel zouden zoenen en misc wel meer...lijkt me een leuke ervaring...maar ik vind dan zo iemand gewoon bi! :D
|
Hij geeft zelf al aan dat hij het deed omdat hij het eens wilde proberen. Hij kan het ook best lekker hebben gevonden zonder dat hij meteen biseksueel is. Als ik één dag m'n vlees laat staan, en het bevalt me wel, ben ik dan meteen vegetariër?
|
Citaat:
Op jouw manier zou ik ook bi zijn, en dat valt nogal mee. |
Citaat:
helemaal mee eens ..!! (y) |
Citaat:
|
Laat hem lekker experimenteren, daar hoeft nl helemaal geen gevoel bij te komen kijken.
|
Citaat:
Bisexueel is slechts een woord dat de werkelijkheid probeerd te omschrijven. Maar dit woord schiet vaak tekort. Is heel subjectief wanneer je jezelf of een ander bi vind. Je kan emotioneel op jongens en/of meisjes vallen en sexueel ook. Omdat die jongen kennelijk emotioneel niet op mannen valt noemt ie zichzelf niet bi. Sexueel doet ie dat kennelijk wel. Meestal noemt men zich we bisexueel als er sex bij komt kijken.. Ik vind het ergens wel goed dat ie het gewoon probeerd en er over praat als ie daar zin in heeft. Veel jongens doen het hem niet na. Laat hem zichzelf maar noemen wat ie wil, maakt verder niet uit toch? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |