![]() |
Wat vinden jullie van nac
DE VRAAG IS WAT JULLIE VAN NAC BREDA VINDEN!? :confused: :rolleyes:
|
Ik moest meteen aan geld denken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuke club he (y)
Op die type supporters na die de wedstrijd vorig seizoen tegen Willem II thuis verstierden :rolleyes: maja dat zit overal tegenwoordig. |
Die supporters zijn hun 12de man.
Als ze zondag thuis van Ajax winnen, of gelijk spelen, ben ik helemaal fan!! (y) ;) :p :D :cool: (ben voor Feyenoord) |
beetje saai maar wel goed
|
Citaat:
Regel 1: dingen waar je terecht niet trots bent, vermeld je altijd in een klein lettertype (y) (y) |
Rbc ruuuleeeeeezzzzzz
|
Citaat:
|
het feit dat je (hoe stom ook :p) voor Feyenoord bent heeft toch nix t maken met wat j van NAC vind? :S
ik zelf heb wel mijn bewonderingen voor Nac! k hoop ook dat ajaz ze niet weer gaat onderschatten en gewoon een lekker vel trug voetballen! want geloof me maar dat ze gedreven zullen zijn. naja de beste zal winnen.. zal dus ongetwijfeld Ajax zijn :D CIAO |
Citaat:
regel 1 geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar... |
Citaat:
|
Als ik NAC zie spelen, dan denk ik van, het is een leuke club. Ze spelen lang niet altijd geweldig (al 6x 0-0 gespeeld en ontelbaar keer gelijk), maar ze hebben toch spelers waar echt de voetbalpassie vanaf straalt. Dan denk ik vooral aan Bobson. Daarnaast vind ik Engelaar, Feher, Schreuder en Babos ook erg goede spelers. Zij kunnen het voetbal leuk maken, goede combinaties, veel strijd. Maar NAC staat niet elke wedstrijd garant voor een leuke pot voetbal en dat vind ik dan wel jammer.
|
als ik aan ons aller nac denk, denk ik aan 'net niet'
zo gaat het toch vaak, gelijkspelen terwijl er een overwinning in de lucht hangt. toch missen we dan net dat beetje finesse om te scoren en de 3 punten te pakken. |
Citaat:
|
NAC = de nummer 1 van Brabant.
En zondag gaat Ajax er ff van winnen, dus is Ajax beter als heel Brabant ;) |
pffoee.. 0-3... wel errug geflatteerd gezien het spel....
en JOL: HET WAS NIET EENS EEN CORNER WAAR DIE 1-0 UIT VIEL :(:(:(:( |
Citaat:
Vorig jaar wonnen we er ook al.. |
lijers hadden gewoon van ajax moeten winnen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |