![]() |
Beeldenstorm
Ik denk dat velen van jullie de beelden op TV zojuist wel gezien hebben. Daarin werd het beeld van Saddam omvergeworpen. Iets daarvoor werd er een vlag over zijn hoofd heen gebonden. Mijn vraag is: Wat vinden jullie van dit (redelijk provorcerende) gedrag van de Amerikanen?
Def |
logisch, saddam is weg, dus nu nog de beelden.
|
Misschien een voorbeeld stellen voor de Iraakse bevolking wat ze nu moeten doen. Het moet heel duidelijk zijn, Amerika is de overwinnaar en de bevrijder en zij hebben nu de touwtjes in handen.
Ik zag gister ook al dat er Amerikaanse vlaggetjes werden uitgedeeld. |
Jeetje, je moest eens zien hoe blij die Irakezen waren! Dat is geen provoceren hoor!! Dat is puur feest vieren!
|
Citaat:
|
Die Amerikaanse vlag was wel provocerend, hij is later ook weer vervangen door een Iraakse vlag. De Iraki's hebben meteen duidelijk gemaakt geen "stars and stripes" te willen zien in hun land ;)
|
Citaat:
|
wat een schlemiel die soldaat.
|
Beetje van hetzelfde niveau als Duitse soldaten die op hun terugtocht en passant nog even de halve vrouwelijke bevolking van de door hun bezette gebieden verkrachtten. Onnodig, provocerend en dom.
|
|
Of ze nou beelden omlaag halen en er als apen op gaan dansen, of als ze "ons leven voor Saddam!" in hun barbaarse taaltje roepen, het ziet er altijd pathetisch uit.
Maar dat ben ik. Verder niets tegen het Iraakse volk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het inderdaad onnodig provocerend maar die beelden zouden toch alsnog weggehaald worden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
houden we der rekening me dat der maar bepaalde delen bevrijd zijn van bagdad. En dat de meeste irakezen der vandaag pas zijn achter gekomen dat de amerikanen in bagdad waren omdat de iraakse tv andere beelden uitzond, en dat als je nu feest gaat vieren in een wijk waar nog een paar scherpschutters liggen dat je wel een door je kop geschoten kan worden :)
en dat die die 2 soldaten die vlag over dat hoofd hebben gehangen was een zeer dom, maar ja dat was daar gaan staan met je legervoertuig ook. Want ze hadden beter die iraakse mannen dat beeld laten om halen hoe lang het ook zou duren, dan was de klap harder aangekomen bij de mensen die nog voor saddam strijden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'Baghdad :: Paul Wood :: 0521GMT We've just learned from the US marines that the US flag that was put on the face of Saddam yesterday - it was replaced by an Iraqi flag when the people shouted for that - was the flag that was flying over the Pentagon on September 11. For a lot of the American marines, they think this war is all about defeating terrorism, they will tell you that over and over again. There is also a connection in the minds of the American public between the regime of Saddam and what happened on September 11, and apparently the flag that was draped over this face was flying over the pentagon when the plane crashed into it.' http://news.bbc.co.uk/1/hi/in_depth/...reporters_log/ Of het nou echt dié vlag was betwijfel ik maar het verklaart wel een hoop. Ookal blijft het naar mijn mening een beetje dom. |
1566 ???????/
Beeldenstorm....hahaha ik moet bij die Saddam beelden iedere keer aan Stalin denken, mmmm...... Rare jongens die Irakese... |
Citaat:
Maar verder? |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe anti-Amerikaans (lees: diep) kun je zinken... :rolleyes: |
Citaat:
anti-amerikaans??? nee, ik ben anti-Bush en co, ik heb niks tegen het amerikaanse volk, maar wel tegen hun "president"(lees: dictator). Rechts stemmen dat is pas diep zinken! |
Citaat:
|
Citaat:
sterf man! ga dan ook niet dom lopen posten! sukkel |
Citaat:
|
Citaat:
niet lullen over me adhd, das nie cool baron! laat elkaar ff in hun waarde! |
Citaat:
|
Citaat:
9 op schaal van 10 70 gr ritalin per dag, dus ja ach ik ben gewoon inteligent! |
offtopic:
Citaat:
| Citaat:
:rolleyes: niks nieuws toe te voegen :o |
We dwalen af...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |