![]() |
Lekker Baffuh!
Ik vraag me af wie dit wel eens gedaan heeft.
Zou je het ooit doen? Ik hoop niet dat dit een slotje krijgt, over zo'n onderwerp moet je kunnen praten vind ik. |
Jah, baffen is heel gewoon. :p :o
Broertje!! :D |
Citaat:
Ik denk dat ie wel open blijft, maar de reacties zullen overwegend negatief zijn, gezien de reacties op andere topics met een anaal onderwerp :P |
Je doet alles om je vriendin te plezieren tog?
Alles moet je een keer proberen.. dus misschien ooit. |
Citaat:
|
Hoe kan baffen nou in GODSNAAM schoon zijn?!?!?! lijkt me echt ranzig het te krijgen en HELEMAAL om het te doen. IEHWLLLL!!! :eek:
|
heb het gekrege pas, ga et dnek ik welus terugdoen, maar kijk wel :rolleyes:
|
Wat is baffen? Nooit van gehoord.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht overigens dat dat rimmen heette...
Lijkt mij niet echt iets wat ik zal gaan doen... |
hangt van de hoeveelheid bilhaar af
|
hangt er van af als de persoon erg hygienisch is niks op tege maar als die persoon juist naar de wc is gegaan en dan vraagt om dat te doen dan ga ik wel eve neer denk ik
:o |
als je net saampjes uit douche komt is het toch niet zo erg? :p
|
Echt niet :eek: :rolleyes:
No way.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sta er ook wel voor open als het schoon is.
|
Ik zou eigenlijk niet zo goed weten waarom niet. Ik begrijp dat het idee ranzig is, maar ik neem aan dat iedereen hier dagelijks z'n poepgat sopt. Als je dan voordat je met je partner naar bed gaat en dit soort dingen gaat doen lekker samen doucht en alles lekker wast dan is er helemaal nix aan de hand :)
|
Om zulke dingen gaat het echt niet op slot, hoor :) We hebben topics over animal sex gehad, dan laten we dit soort dingen echt wel staan ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Op fokforum staat trouwens ook een vrij interessant topic hierover: http://forum.fok.nl/showtopic.php/238461 |
Wat kunnen sommige mensen hier zicht toch verschrikkelijk aanstellen. Dat het idee je gewoon niet echt prettig lijkt oké, daar kan ik nog wel bij. Maar om nou gelijk te gaan roepen "Gatver, Smerig" en andere loze kreten, vind ik ook niet echt zinnig. Tenzij je het een keer hebt geprobeerd en het écht smerig was. Maar als de persoon in kwestie gewoon schoon is, zal dat echt wel meevallen en is het gewoon leuk en lekker.
Zo. |
totaal geen behoefte aan
|
ughl... laat maar zitte... :eek:, doe waar je zin in hebt, maar mij niet gezien :D
|
Ik heb me inderdaad ook wel eens laten beffen ja, was wel lekkuh, Ik heb nu met Frank en Ewoud. Maar ik heb eigenlijk ook nog met meerdere jongens, ze zijn alleen zo lomp het niet in te zien.
|
Citaat:
het gaat hier alleen over baffen, en niet over beffen... |
Citaat:
|
Het is niet bepaald hygienisch omdat er verschrikkelijk veel bactierien in dat gebied zitten.
|
Citaat:
|
BTW H A P P Y B I R T H D A Y
ROOS XXXXXXXXXXXXXXXXXXX |
Citaat:
(Zelfs als je je goed wast, zitten daar nog bacteriën..) Enne, gefeliciteerd :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet precies zeker, maar er zit iig een e-coli-bacterie... en nog veel meer, voor meisjes is het daarom ook slecht van achter naar voren af te vegen, omdat die bacteriën dan bij de vagina & plabuis komen. Zelfde met wassen etc... Geen idee wat de bacteriën aan kunnen richten, maar beter het zekere voor het onzekere lijkt me... En; niet alle bacteriën zijn slecht, die in en bij je mond zorgen ervoor dat je mond schoon blijft.. zijn goede bacteriën. Veel bacteriën rondom de anus zijn niet goed... |
Laat me toch lekker mijn gang gaan. ik ben toch een hoer so what, ik doe wat ik wil ok! Niemand mag mij dus, waarom zou ik luisteren naar mensen die me toch niet mogen zoals jullie??? Simpele zielen! :mad:
|
Heb er echt helemaal geen behoefte aan.
Als iemand het bij mij zou doen zou ik het niet prettig vinden, laat staan dat ik het terug ga doen.. nee mij niet gezien.. dankje :) |
Uhh, Geil man je vriendjes/vriendinnetjes kontje likken YES.
Mensen das zo triest al die poepguer je neus in..!!! Daar doen we het voor :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ik ben denk ik het levende bewijs dat je er niet ziek van wordt :)
ik doe het al zeker een half jaar zo af en toe bij mijn vriend en nog nooit ziek ervan geweest.. vinnut wel geil :o :p |
Citaat:
|
*heeft x_michael_x op haar negeerlijst staan*
Het lijkt mij niet interessant om te doen, en weinig interessant om het te krijgen... en ik zou er idd ook iets tussen doen, of 't onder de douche doen - dan zijn er ook nog wel bacteriën, maar minder:P:) |
Baffen is een woord dat vaak gebruikt wordt. :)
|
ieuw neee liever niet :(
|
***anoewe***
|
:eek:
Gatsie. Dat lijkt me dus echt heel erg vies :( |
dit staat op de "we zien wel" lijst.
|
50
liever niet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |