![]() |
koppijn
ik ga altijd blowen in de pauze's blowen, maar na een uurtje krijg ik stevige koppijn? Hoe kan dat?
:rolleyes: :rolleyes: :confused: |
God wil niet dat je op school blowt.
|
Citaat:
Wat een verderfelijke moraal bezit de jeugd heden ten dage. (n). |
Citaat:
ow sorry maar mijn geloof juist wel :D :D |
het komt omdat klaslokalen meestal redelijk benouwd zijn
ps- waarom blow je op school? of wil je over vier jaar graag mijn hamburger serveren bij de mcdonalds? |
Citaat:
zo is er denk ik naast iedere school wel een veldje/parkje waar de plaatselijke pubers in hun tussen uren bivakkeren met een blow in den mond. |
Citaat:
|
jah hoe weet je dat
bij ons zijn er twee parkjes sweelinckpark en parkje het water (weten de echte naam niet) daar gaan wij altijd lopend naartoe in een tussenuur en ik heb een theorie volgens mij heb je altijd koppijn maar krijg ej dat normaal gesproken alleen als je slaapt en dan voel je het niet en nu omdat je niet gaat slapen krijg je kopppijn en waarom je het krijgt is denk ik dat de hersenen teveel info moeten verwerken en dat niet aan kan daarom heb je ook zo'n shit geheugen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
whahahahaha "My brain hurts" :D |
Rook je ook de takjes?
ik weet niet of het waar is maar sommige (waaronder ikzelf) krijgen daar koppijn van. ik denk ook wel dat het waar is want ik krijg eigenlijk nooit koppijn als ik blow. Alleen als ik een voorgedraaide rook |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |