![]() |
Wat is je nieuwste aanwinst (deel 1039³)
Een luipaardprint kraag op m'n spijkerjack (DIY baby ;):p)
best wel goed gelukt, dus best trots op.. hah.. ff foto's maken eigenlijk :) zag geen ander staan, maar then again, misschien keek ik ook niet goed... ah well.... nieuwe aanwinsten, anyone? |
Heh cool psycho :P
Mijn laatste aanwinst is n sWeex breedband internet router |
een geile middag :cool:
|
ik heb mexican haze, peuken en een rol utp kabel :cool:
|
Citaat:
|
Rounded IDE Kabels :)
|
Vanmiddag wezen shoppen dus...
- zwarte riem met rode sterren er op - nieuwe jas, roze met fluoriserend oranje - geel shirtje met baby met piercings er op :S - armbandje met regenboog kleurtjes - 3 haarbandachtige dingen roze, blauw, en nog een keer roze :D - licht blauw hemdje En *jeeeh* ik ben blij :D |
Potje wax van Fructis..
Qua kleding: zwarte/donkerblauwe 3/4 broek van protest.. |
Citaat:
|
haarkleuring :-) paars whieejj !
|
Zwarte linnen broek van mango
Donkerbruine rok ( weet alleen nog niet of ik 'm aan durf ) En wit zomerjasje.. |
Nieuwe veters, roze en groene
|
een pikachu rugzak :eek:
|
Tijdje terug;
*verjaardagscadeautje voor darkstar (sorry Dan, ik doe alles om je te laten branden van nieuwsgierigheid ;)) Korter tijdje terug; *kaasbroodje Uurtje geleden; *mooi haar (y) |
Ont-zet-tend domme maar wel onwijs grappige foto's van mijn weekje Brussel :p
Pucca tas zakje paaseitjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
T-shirt voor mijn broertje waar op staat 'Fat kids are harder to kidnap'. Hij vond het grappig en is morgen jarig dus dat kwam mooi uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nieuw haar! bijna afro :D (iets te kort geknipt, thanks zusje)
sigaretjes cadeautje voor een bijna-jarig-broertje (slipknot poster :rolleyes: de guy in kwestie wordt namelijk 11 jaar en is gek op deze fantastische band :D ) 2 kopjes koffie een banaan-amandel-honing tosti een mtv unplugged verzamelcd met mooie nummers en toen was ik weer volkomen blut (n) |
Citaat:
|
don't be touched, het is mijn smaak niet echt... ik vind het gewoon grappig dat m'n kleine schattige broertje zijn grote broer nadoet qua muziek en kledingstijl, en dus ook slipknot luistert enzo... :)
|
Citaat:
|
slipknot roeleert gewoon
:P |
Citaat:
Slipknot is mwah, eerste roadrunner release was zeker geen slecht album. Maar dat neemt niet weg dat het niet vrustraties maar frustraties zijn. Dus jij hebt ook zoiets van fuck it all, people equals to shit en zo?.. |
cheeseburger
|
dat klinkt wel erg TRUI
|
Citaat:
|
Citaat:
aaaahhh |
Citaat:
|
Rollerblade Swindlers.
Agressive skates dus. |
Citaat:
|
2 paar sokken van volcom (y)
|
'n Salvador 6 :)
|
te koele rode klitteband sneaker-gympen
stoer en vrouwelijk tegelijk! woei witte shawl met allemaal vage kleurtjes.. ohh ik ben shawlverslaafd :o |
Donkerblauwe broek van Colorblind..
Ontbijtkoek met kanij.. C1000 Paprika chips.. Bullit.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nieuwe groene schoenen :)
|
Citaat:
|
Een brief met de mededeling dat ik mee kan doen met 2 workshops fotografie en de kans om met mijn gemaakte foto's in de nieuwe brochure van InHolland kom te staan. Ow yeah!
:D :D *doet blij* |
Citaat:
|
- nieuwe schoenen : rode vans
-nieuwe jeans : coolcat - een witte blouse: met op 1 mouw n coole letters wonders (int roze de letters he) - een beige poloke - een leuke muts int beige ( zoals brahim van idool) |
valt me altijd op dat in belgie en in duitsland heel veel jeugd op skateschoenen loopt, gewoon casual/modieus geklede jeugd dan.
|
een haarband
|
Citaat:
|
2e hands nooit gebruikte rode allstars voor maar 4 euro :D
|
Citaat:
Ontopic: ik heb als laatste nieuwe gsm gekocht nokia 3410 en ga volgende week weer naar de stad, dus dan zien we wel weer wat er allemaal mee naar huis komt :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |