![]() |
[graff] mijn eerste poging :)
|
Shit is kut.
Hoofdzakkelijk omdat het met photoshop gemaakt is. Probeer het te laten kloppen, ik bedoel qua diktes van letters, het moet allemaal kloppen. Dan heb je dikke letter's, en van die mini-pijltjes, nee man. |
Wel leuk :)
Ben niet zo weg van die stijl.. dus ben blij dat het niet 'klopt' :D mag van mij nog veel 'erger' |
Citaat:
|
Kvinnet ook niet zo vet eigenlijk ;>
Maargoed, blijven proberen he... |
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon rondsneupen op graffsites.. www.graffiti.org ben je eerst wel zoet mee.. vervolgens ga je gewoon wat stijlen in je op nemen.. ga je wat natekenen, of semi-natekenen.. en dan creeer je vanzelf je eigen stijl.. |
mwa... lastig te realizeren.... irl....
|
S is wel koel, H (of N?) niet zo, beetje uit verhouding... wat R bedoelt: je letters zijn heel dik, heel massief, en dan komen er van die kleine kutpijltjes uit, dat past niet bij elkaar :)
achtergrond is wel koel, gradient in de letters beetje lame.. maar blijf proberen :) je komt er wel |
http://members.lycos.nl/subphuzion/g...ian/sgraff.jpg
poging nummer 2...minder graff, meer vector :) |
koel :) maar het wordt zo wel veel minder graffiti en veel meer jouw stijl computerart.. snap je? wel vet though
|
Ik vind het wel cool juist die kleine pijltjes! (y) Maar bij de onderste vind ik het groen niet zo mooi uitgewerkt... Het is wel vette stijl, zeker goed voor een eerst keer. Nu nog met spuitbussen proberen, dan zal het wel niet zo mooi meer worden. Zou wel vet zijn als er ineens zo`n piece stond ergens maar zal wel moeilijk worden. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hou niet zo van al die groene spettertjes enzo liever gewoon strak :p
|
2e ook cool, maar dat tekst s.03 vakje rechts onder vind ik hier echt niet bij passen :( da's echt zo'n 'trendwhore' iets...
Veel te netjes in tegenstelling tot de rest. |
doe eerst ff niks met fotosoep, pak pen/potloot en schets eerst wat.
en blijf veel kijken; www.sons.nl |
Citaat:
Het gaat er toch om dat JIJZELF, de ontwerper/ster het mooi vindt? En als jij het mooi vindt, dan is de tekening klaar. En dan moet je totaal niets aantrekken van de meningen van andere mensen. Tenzij het natuurlijk opdrachtgevers of iets dergelijks zijn.... Niet dan? |
Citaat:
als kunstenaar wil je ook wel waardering voor je werk, want waar doe je het anders nog voor? Plus dat je zonder feedback van anderen jezelf nooit zult kunnen ontwikkelen. |
Citaat:
|
Ik vind het eerlijk gezegd best wel cool hoe je je eigen photoshop stijl combineert met graffiti. (y)
|
Wel leuk. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Op dat punt is een tekening af. |
hehe, zeker niet verkeerd man, heb ff alle reacties gelezen maar denk wel dat Queen Klazina een punt heeft dat je de aandacht te veel naar de achtergrond verlegt. En als je hier echt verder mee wilt is er maar een manier dat helpt; koop magazines, check websites en teken na! :P en dan krijg je langzaam beetje zicht op en ontwikkel je je eigenstijl, want t lijkt me doop als je letters wat beter zijn, krijg je echte empyrian graff! doop man :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |