![]() |
Stelling: Vrouwen in een programma als Jackass is niks!
Mee eens? Of totaal niet?
En waarom (niet)? Laat je stem horen! |
:rolleyes:
Oneens. Waarom zou dat niet kunnen? Waarom mogen mannen er wel in mee doen en vrouwen niet? Ik heb zelf niet echt veel zin om daar aan mee te doen, maar als andere vrouwen dat wel willen, waarom niet? |
ik heb geen mtv meer dus zou het niet weten...maar ken genoeg vrouwen die het leuk vinden dus denk niet dat je stelling opgaat..
|
Jackass is sowieso al niks. Ik heb het niet zo op mensen die het grappig vinden om zichzelf fysiek te verneuken.
|
jah ach als ze genoeg lef hebben en tegen pijn & co kunnen waarom niet ....
|
Je moet niet aan mij vragen waarom, het is niet mijn mening, alleen maar een stelling. Ik vraag juist aan jou waarom! :P
|
oneens..
dr zijn heel veel toepasselijke dingen voor al die mannen van jackass.. dan kunnen ze dr toch ook voor vrouwen zijn.. |
Beetje vage stelling... net als dat een jongen geen ballet zou kunnen doen ofzo. En ik begrijp nog steeds niet waarom...
Waarom zouden vrouwen niet in een programma als Jackass mogen meedoen? |
Ik denk dat vrouwen ook jackass taferelen zouden kunnen doen, alleen wel genoeg lef en je moet pijn kunnen lijden.
|
oneens
iedereen denkt dat vrouwen niks kunne maar ze zouden er nog van versteld staan heb jij ooit een man zien bevallen nee ik niet ze vallen al flauw als ze hun vrouw zien bevallen dus vrouwen kunne wat meer aan dan dat je denkt hoor |
oneens
tis gewoon dom dat je zo iemand uitsluit " ooh jij hebt gympen aan dus jij mag niet meedoen aan De Zwakste Schakel!" das gewoon echt dom, t maakt geen f*ck uit wat je bent, gaat er om in Jackass dat je iets durft te doen, ik bedoel, ik durf ook hendig met een klein mini 3 wielertje van een berg af te crossen, ik durf ook handig van een quartpipe in t water te jumpen, ik durf ook best zover te gaan dat ik pliesie 8er me aan krijg uiterlijk, geloof, of wat je bent heeft nix te maken met wat je wilt en durft |
absoluut ook vrouwen in jackass? why not, 1 van de weinige die ze niet kunnen is hun snikkel aan hun balzak vastnieten, maar das logisch, daarentegen kunnen ze vast weer iets aparts met tieten en doos. dus why not? als er dames zijn die dat willen? have fun! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vrouwen zijn veel te voorzichtig.
|
Citaat:
het verschil is dat 99 op de 100 vrouwen dan onderaan de berg ligt te huilen....... |
vrouwen zijn daar te verstandig voor. :o
|
Jackass is * So Yesterday * komop hoe erg kun je een concept uitmelken..nu weten we wel dat ze graag in schijt rollen en mensen shockeren... :rolleyes:
|
Nee, zeker niet.
|
man, Jackass is sowieso al niks, net als de Freaky Frank show hier op de Belgische Tmf. Hoe plezant is het nou om jezelf fysiek te gaan pijnigen en ff in de sh*t te gaan rollen :rolleyes:
|
Citaat:
|
het klinkt stom maar ik heb echt ALTIJD teveel medelijnen met de"gepijnigde". Laatst zag ik tijdens het zappen dat dat schriel ventje in een glazen box ofzo met al kevers moest. Ik weet het , ik ben zielig, :D maar dat kan ik nou ECHT niet aanzien!!!!! (n)
|
er heeft wel een keer een vrouw meegedaan hoor :cool: toen ze 4 liter melk, yogi en chocolademelk gingen drinken. de vrouw was inderdaad het verstandigst, ze koos voor de melk :cool:
ik vond Jackass altijd heel leuk, maar ik kan er niet meer om lachen, kijk het ook nooit meer |
wrom niet...
Ik ben het NIET eens met deze stelling |
Citaat:
|
ik denk inderdaad dat het niks is.
ten eerste is het naaperij omdat het al bestaat met mannen. en ten tweede is het echt iets voor mannen, het is nu eenmaal zo dat mannen over het algemeen wilder en ruiger (ook gekker) zijn. Zij durven nu eenmaal meer op dat gebied. Vrouwen zijn hierin nu eenmaal softer. ik zie nog geen vrouw in een wc over de kop gaan verder ben ik overigens 100% feministisch |
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, why not? Maar als je er aan mee doet ben je behoorlijk ziek, meisje of jongen :/ |
Citaat:
|
't Lijkt me anders best grappig om een vrouw een tuinslang in haar anus te zien stoppen waarna ze er bier mee opzuigt :)
|
mee eens,want vrouwen gaan al huilen als hun nagel afbreekt :D
laat staan iets pijnlijks bij jackass uitvoeren ;) |
Citaat:
Niet alles in jackass is fysieke verneuking. Er zitten ook leuke dingetjes in. Maar, ik ben het met je eens dat het niks is :D [EDIT] Typo* |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kom je daar eigenlijk bij? Ik type toch niets wat daar in de buurt bij komt... |
Citaat:
Er zitten ook leuke dingetjes in. daar maak ik uit op dat niet alles in jackass fysieke verneuking is omdat er ook leuke dingen bij zitten........... |
Citaat:
Waarom type jij dan: "Wil je zeggen dat fysieke verneuking nooit grappig kan zijn?"? Waarom vraag jij dat aan mij? |
oneens
doe wat je niet laten kunt :) |
oneens vrouwen kunnen net zo goed
een krokodil in hun nippel laten bijten :| der valt dan wel meer te zien enzo :| |
wij doen een soort nederlandse jackass, en daar zitten 5 vrouwen bij die echt niet te beroerd zijn om te stunten of om goor te worden als het niet anders kan. Hangt van de types af. Het is niks voor tutjes nee!
|
eens ik vind het leuker als het mannen zijn... alleen als het echt niet anders kan :)
|
Vrouwen zijn beter
alleen dat weten mannen niet.. met vrouwen zouden er zekers meer dingen gebeuren die normaal zijn :D:D GIRLPOWER * KimmieJ * |
Citaat:
|
als vrouwen in jackass zouden komen, wordt 't allemaal net wat minder extreem, minder pijnlijk, intelligenter en blablablabla
Er bestaat niet zoiets als een vrouwelijke Steve O conclusie: Zolang er dude agtige wezentjus zijn in jackass is het extreem goed, als er vrouwachtige wezentjus bijkomen verdwijnt het extreem, maar het blijft goewd |
Citaat:
|
waarom niet?
als ze er gek genoeg voor zijn kunnen ze het best |
Oneens (n) :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |