![]() |
Gare leraren..
Ik heb normaal nooit een probleem met mijn leraren: zij vinden mij lief, ik hen. Heel happy end.
Maar nou is mijn economieleraar toch een zak! Echt! Hij mag mij absoluut niet. Vorige les.. zat ik met mijn economieboek op tafel, begint hij te roepen: DOE DAT BOEK WEG! Dus ik echt HUH.. Da's toch mijn economieboek? JA! DOE DAT ECONOMIEBOEK WEG! DAAR ZIJN WE NIET MEE BEZIG! :confused: Dus ik echt helemaal in war.. Echt.. da's toch belachelijk? Doe ik mee, ben ik goed bezig, moet mijn boek opeens weg! :S Echt, een walgelijke weirdo isset.. GROM! |
Heb je gevraagd waar hij dan wel mee bezig was?
|
jaa, inderdaad, waar waren jullie dan wel mee bezig?
mm, misschien ligt het wel aan het vak... (ja, dit is een vooroordeel ja! :D) heb nu ook al 2 lessen heel erge discussies met mijn economieleraar, en nee, ik ben niet de enige..... mja, dan moet hij me maar niet uitschelden enzow hoor! Pff, kom gewoon de klas binnelopen, schreeuwt ie gelijk; en wat kom JIJ nou weer doen?! Hmmz, ik dacht toch echt dat ik les had. En later krijg ik mn cijfer terug, een 5,5 dat moest een 6,5 zijn. Pff, ook nog een hele discussie over (nee, het normaal zeggen hielp niet, dat had ik al geprobeerd) vervolgens discrimineert hij een (zwart) meisje uit mn klas...... *grr, en dat noemt zich leraar!* |
Geloof mij, leerlingen zullen leraren nooit goed snappen. Onze leraar?... zucht daar wil ik geen eens over beginnen.
Veel succes op school :p ;) |
Je had toch echt even moeten vragen waar jullie dan wel mee bezig waren?!? :)
|
Leraren zijn een aparte soort... ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
neem nou die leraar ENGELS bij ons op school... :D |
wij hebben wel een koele economieleraar. Hij mag ons eigenlijk niet lesgeven (want 2egraads) maar doet dat wel. en laatst zat hij zich druk te maken (te mopperen) over de jongens in onze klas die constant niks zitten te doen en op hun tas liggen te slapen. "Jullie hoeven straks ook niet meer terug te komen, stelletje luiaards..." enz... en hij eindigde met: "Straks ga ik me ook nog druk maken over jullie! GRRR!"
:D vond het wel koel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |