![]() |
ff vraagje
als jullie iets hebben aan vagina, penis, borsten enz. laten jullie je dan liever bijvoorbeeld bij penis door een man of een vrouw helpen voor vrouwen hier is dit dus andersom
|
Liever door een vrouw jah! Maar t lijkt me zoiezo niet echt leuk om voor zoietz na dokter te gaan :(
|
Hangt van de persoon af,
als het zo'n pervers mannetje is liever door een vrouw, als het een mannelijke vrouw is liever een man. Mag ik van te voren kiezen, dan kies 'k liever voor een vrouw.. Voelt minder ongemakkelijk dan bij een man denk ik. |
liever een vrouw... ze heeft hetzelfde lichaam enz ja ik weet niet
|
liever door iemand van hetzelfde geslacht
|
nooit meegemaakt... klop klop
maar dan wil ik wel door een vrouw das toch anders lijkt me |
met allebei geen problemen ik denk liever een man, ik heb daar betere evaringen mee(en nee niet op dat gebied maar profeesioneel bedoel ik dan) mannen zijn daar voorzichtiger mee omdat ze t zelf niet hebben, vrouwen hebben vaak zoiets aah ik voel t niet, zal bij jou dan ook geen pijn doen
|
Ik ben door mannelijke en vrouwelijke artsen geholpen, en ik merkte geen verschil. Allemaal voorzichtig. Tijdens de studie moeten ze tegenwoordig op elkaar oefenen en er wordt dan uitgebreid geevalueerd.
|
ow dat maakt me nix uit. Om de 1 of andere reden boeit het me niet zoveel als het om een dokter gaat.
|
maakt mij niets uit. tis een dokter hij heeft er meer gezien.
ik heb ooit een dokter niet helemala vertrouwd dus ben ik naar een andere gegaan. nooit meeer problemen. dus... gewoon vertrouwens die mensen. waarom niet |
Ik heb een keer gordelroos op me borst gehad.....en toen moest de dokter er wel naar kijken, tis me buurman en eerst voelde ik em wel ongemakkelijk maar daarna had ik zoiets van boeie, en bij controles heb ike r nu geen moeite meer mee.
Even later moest ik een spiraaltje laten plaatsen en toen lag je daar wel van "slik" maar achteraf viel het best mee en nu zie ik ook niet meer tegen de controle op. Ik realiseerde me ook dat hij dat allemaal al zo vaak gezien en gadana heb enzo........ik schaam me er nu dus niet meer voor en heb ook absoluut geen probleem dat t een man is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |