![]() |
wie kan me serieus helpen
ik heb serieus een aantal problemen kan ik er met iemand over praten?????
|
Hoi Mailgirl,
ik weet niet in hoeverre het serieus is, en wat er aan de hand is. Als je de behoefte voelt, aarzel dan niet en mail me maar; kissssssss1987@hotmail.com Misschien kun je je hart even bij me luchten en kunnen we samen een goede oplossing zoeken. Sterkte meid! Groetjes kissssssss |
Ja, je mag mij ook best mailen; klik op me profiel, door naar het fotoboek, daar staat me adres!
|
|
Als je echte hulp wilt kun je denk ik beter een keer langs je huisarts of de vertrouwenspersoon op school gaan. Mensen op het forum kunnen wel naar je verhaal luisteren en ze kunnen je misschien ook steunen en tips geven ed, maar voor echte hulp heb je denk ik toch een professioneel iemand nodig. Zie voor links en telefoonnummers eventueel ook het announcement.
|
Citaat:
|
ey mailgirl,
nou je hebt al veel reacties gehad van mensen die zich aanbieden om te mailen :) als je daar niet genoeg aan hebt, of er is iets anders... dan mag je mij ook mailen: kikkertje1987@hotmail.com Of ik serieus kan helpen, tjah, dat ligt aan je probleem natuurlijk! Maar ik kan je wel beloven dat ik het op zijn minst zou proberen en dat alles wat je verteld tussen ons blijft. Nou, ik hoop dat je wat aan 1 van ons, of misschien meerdere van ons hebt! kus! wendy |
mischien dat je es een paar kunt toevoegen op msn... en kijken welke oplossingen ze zeggen mischien zitten er wel dingen bij waar je echt wat aan hebt. Je mag mij ook wel toevoegen als je wil... snorhaartje@hotmail.com
suc6 Jacqueline |
Wat voor problemen?
|
arun@apennootje.nl (email en msn) voor het geval je wilt praten.
ik sta altijd klaar als je wil praten! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |