![]() |
[tekeningetje] bored @ school...
Mja.. je hebt 't wel eens, heb deze gemaakt onder wat saaie uitleg.. koste half uurtje ofzo.. vond em wel wat hebben, z'n hand/pols zien er erg wanky uit, maar ach... waarscheinlijk kleur ik em ook nog wel eens :)
http://members.lycos.nl/vincentbisschop/fire-man.jpg |
Z'n hand is idd een klein beetje vreemd, maar eigenlijk stoort dat niet. Vind em wederom geweldig!
Bij deze richt ik de Wishmaster-fanclub op, who joins me?! :p [edit] Zeker ook nog eens inkleuren, lijkt me wel kewl |
Wederom dope :)
|
ik vind zn hand niet zo raar eignelijk? dat ie zn vingers gebogen heeft zeg maar...
vind m hip :) (y) |
(y)
|
vet, vind um kewl!
hand kan idd gebogen zijn? maar dan moet je eigenlijk nog wel wat van zn knokkels zien.. naja, tis gewoon n coole tekening! (y) |
dit in een half uurtje.....
Dude, ik wou dat ik vrouw was, dan zou ik met je trouwen |
Walgelijk geil. :| Netzoals de pin-up-dinges. (y)
..trouwen? ;) |
Citaat:
de hand is lelijk ja.. het vlammetje is ontzettend geil |
Té gruwelijk! Ik hoop je echt een keer te ontmoeten ofzo. Je bent nu bezig met onderhandelingen met Wim Wok (=mijn vriend) hoor ik en als jullie wat gaan doen samen hoop ik mee te mogen... :)
|
teehee thnx guys!!
Misschien moeten we eens een meeting houden ofzo? dagje Vondelpark, tekenen enzo... Anyweez: I am Me, lijkt me cool :) Wim moet echt mijn muur vol kalken :P alstie nou ens op msn komt! Infested Punk: jammer dat er niet meer vrouwen zo over denken ;) Btw, ik ben nu bezig met Resident evil op de gamecube (heers) en nu ga ik daar een tekening van maken :D maat + ik omcirceld door zombiegore :P duurt nog wel ff, maar you'll see! |
yup hijs weer c00' ik heet ook vincent :o
|
Citaat:
|
tja, wa kennik zeggen :)
enne vondelparktekenmeeting, is zeker n doop idee! (y) |
aight! zomerdagen komen d'r weer aan... binnenkort een datumpje prikken! :cool:
|
*bump* wihooee! ik ben jarig! eindelijk 18 :cool:
om 't te vieren hier vast een voorproefje van een figuur voor die resident evil tekening :) deez word niet gebruikt though.. http://members.lycos.nl/vincentbissc...sidentevil.jpg |
Gefeliciteerd! (y)
Over de tekening: zn knieen zitten een beetje hoog geloof ik. Verder natuurlijk :cool: (y) |
Wat die nieuwe tekening betreft, ik zou zeggen: zie al mijn vorige posts :rolleyes:
Serieus: Loooove it! Btw een hele gelukkige verjaardag he!! *Geeft drie felicitatiekussen* :) |
Wishmaster, ten eerste gefeliciteerd.
Ten tweede, kan ik je tekeningen niet beter omschrijven dan Avelon al heeft gedaan : Citaat:
|
haha thnx guys! :cool:
Mja, z'n knieen kloppen inderdaad niet :) nee kheb geen x-benen :P |
jij kan echt niet tekenen, waardeloos man :)
felciteerd gozer! (y) |
Gefeliciteerd!
Vind je tekeningen wel cool, beetje puntig, maar dat hoort erbij. De 2e is mooier imo. |
die potloodtekening is mooier, niet inkleuren, vind de tekeningen zo mooier...
ja altijd weer wishmaster he... echt goed! |
Te gek! (y) Alleen die beentjes inderdaad :( en 't is jammer dat je de lijnen van z'n armour door z'n kin heen ziet.
|
Gefeli :)
En dope tekening van dat typje. |
Nou nou, als zn ego nu nog niet gestreeld is dan weet ik het ook niet meer. :D
*houd mond stevig dicht* :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
gefeliciteerd!
hoe kan iemand zo goed zijn :confused: |
koel (y)
ben ik toch benieuwd wat ze op die andere fora voor kritiek hebben?:) |
de grond in gedreunt is misschien wat lomp gezegt :P maar ze kijken een stuk kritischer ( forum: www.penciljack.com bijvoorbeeld, forum met veel prof. comic-tekenaars..)
En iedereen bedankt :cool: |
nog gefeliciteerd, beter laat dan nooit.. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |