![]() |
anaal
wie (van de meisjes) is wel eens met wat voor object dan ook (vinger, (kunst)penis, kaars, stoelpoot, knaagdier, enz) anaal bevredigd?
en wie vond het dan ook nog eens lekker? [edit] tiepvautun[/edit] |
Er zijn echt wel genoeg topics over anaal hoor :). Search ffies, dan vind je zo 10 topics denk ik.
|
jij denkt, dat is een probleem, maar ik bent e lam om alles te lezen .. denk ik zo
|
Als je te lam bent om alles te lezen is dat jouw probleem, maar dit is gewoon forumvervuiling imho. Ik denk ook niet dat je veel serieuze reacties zult krijgen op deze manier, maargoed....
|
sex?
|
Citaat:
:D :D |
Citaat:
't probleem is dat jij wel 'te lam' kan zijn, maar dan draait niet dit hele forum om jou... Dussuh, klik op 'zoeken' tip 'anaal' en vind... |
Citaat:
|
is dit niet meer wat voor mannen
|
Citaat:
|
kan ook
|
Citaat:
De laatste keer dat ik op de hamster ben gaan zitten is dat het diertje in kwestie in ieder geval minder goed bevallen. Ze kunnen maar twee minuten zonder lucht he... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Was het even niet fris daar? :p |
anaal bevredigd? nee, en ik vind het ook erg knap als een vrouw kan klaarkomen van anale stimulatie... al heb ik er niet genoeg ervaring mee om dat met zekerheid te kunnen zeggen
|
Nog nooit gedaan en dus gen ervanring mee lijkt me wel erg pijnlijk om eerlijk te zijn.
|
in ieder geval zeker geen hamster/stoelpoot en wat je nog verzonne heb ofzo :S
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |