![]() |
Wat voor figuurtje
Wat voor figuurtje heb je bij je poes. Bijvoorbeeld: Streepje, matje, driehoekje, hartje, kaal, of gewoon.
|
zij hier niet al genoeg topics over :o
|
Citaat:
welke figuurtjes nu in zijn. :D :D |
Citaat:
ontopic: Ik zou een bliksem flits wel wat vinden (bij een meid dan he) |
Ik heb een keertje een V-vorm gemaakt, dat waren net twee poezenoortjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan een piercing van zo'n penning met je naam en adres van je baasje erop, of zo'n kokertje! En een belletje!!!! |
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=441842
Kijk maar op Lifestyle voor de jongste trends :rolleyes: |
streepje
heb het ook een keer kaal gehad, maar dat vond ik maar niks.. |
driehoekje... eerst altijd streepje, maar dat begon me echt te erg te jeuken.. nu hou ik het gewoon bij.. :)
|
Ik haal alles weg .. kaal dus, geen figuurtjes :)
|
Citaat:
Heb laatst nog een keertje het streepje weggehaald maar vond dat toch echt wel iets te kaal ofzo :) Nu gewoon weer een streepje |
uhhhm de ene x kaal dan weer een streepie heb ooit s geprobeert een bloemetje te make maar dat lukte niet egt :o mja, suggesties zij altijd welkom!!! by the way, nu issie kaal
|
Doe normaal.!!!!!!!!!
Neem een vriendin op je 21e en scheer die in al die ''opwindende'' dingen die jij vind :) Maak nuttige topics aan ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een driehoekje... het is 1 week kaal geweest als experiment, en het beviel me zeer niet, het jeukte en het zag er totaal niet uit. Ik leek wel een kind van tien.
Het is ook een weekje een hartje geweest voor de eerste keer met m'n huidige vriend, maar ook dat vond ik iets te jeukerig en het zag er erg onnatuurlijk uit. |
Pff ik heb altijd kaal en bevalt prima hoor.Vind het ook hygienisch.
|
Citaat:
|
bij kaal hebk nooit egt last van jeuken, maar kvin streepje mooier, heb btw al van alles geprobeerd te maken :)
|
Citaat:
|
geen figuurtjes, helemaal kaal... geen jeuk, gewoon om de dag scheren + goed scheerschuimpje, wel net zo schoon, vriend blij (vind ie mooier en wel net zo fijn met beffen) , ik blij, dus voorlopig geen verandering..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hartjesvorm is zelfs vrij makkelijk, omdat je schaamhaar uit zichzelf al in een driehoekje groeit (het mijne iig). Je maakt 't driehoekje wat kleiner, dan rond je de bovenste hoekjes af, en dan scheer je een driehoekje uit de bovenkant. Vervolgens een beetje bijknippen, anders is 't figuurtje te rommelig
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |