![]() |
Waar vind ik topic
Omdat die andere dicht is
|
Wijde 3/4 broeken in de buurt van Den Haag.
Liefst geen spijkerstof. En owja; een lange (tot op de grond), redelijk wijde, zwarte rok zonder tierelantijntjes. |
Citaat:
|
Een zwart off-shoulder truitje, strak, met gewone lange mauwen.. voor plaatje:
Zie 70/80's eindexamenfeesttopic |
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
|
gebroken witte lange rechte ribrok, het liefst een heuprok zeg maar
t shirtjes met hele wijde hals, maar verder strak. :( |
Je ziet ze meer bij meisjes........
Iets wijdere broeken, met zakken op verschillende plaatsen en dan van die lintjes eraan. Maar hebben ze die ook voor heren? Ik heb er namelijk tot nu toe 1 jongen mee zien lopen(op het laatste garagefeest waar ik geweest ben) maar voorderest alleen maar een paar meisjes. Owja, niet in allerlei kleurtjes of in die nepcamouflageprintjes. Gewoon zwart of wit. edit: shitty typo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja maar ik d8 dat het misschien nog enigzins anders was ofzo, mannenmodel ofzo, maar anders haal ik er idd gewoon 1 van de damesafdeling.......... :D
|
lichtblauwe schoentjes met punt en hakje en enkelbandje. er is zo'n reclame die wekelijks in de veronicagids staat, en dan zie je allemaal schoenen onderaan de blz, daar heeft iemand ze aan.
|
ik heb trouwens streepjespolo's van carhartt gevonden, zijn wel ok...maar ben ff te arme enzo
|
Citaat:
|
Citaat:
D&G had ze :confused: |
Kan iemand voor me alle toffe winkels in Amsterdam hier neer zetten?
En waar kan ik die gestreepte vesten krijgen (met muts). Bij Roxy? Ik ben op zoek naar winkels als Shoebaloo, Azzurro, en die winkel waar ze mesh-caps hebben (in de Kalverstraat). Weet iemand meer adressen? En heeft iemand de adressen van bovengenoemde winkels? |
Zipper, en die zit niet in de kalverstraat.
zoek bij google op zipper en amsterdam en je krijgt het goede adres.(heb ff geen zin om te zoeken, lazy) |
cyberdog :cool:
|
Waar vind ik in Amsterdam een winkel waar ze deze schoenen van Puma verkopen: http://www.puma.co.uk/products/categ...Type=17&Cat=51
|
Citaat:
|
heeeeeel fijn gebreide hoodie's ... b'tje stijlvol graag :D, voor onder mn motorjack dus..
|
Ik zoek al een tijdje ( een eeuw of twee) dit model schoenen:
http://www.marktplaats.nl/fotos/kled...enen/20283.jpg Maar dan níet van lak, heeft iemand ze gezien? of heeft iemand een vermoeden waar ze zich zouden kunnen bevinden? please tell me :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zoek al een tijdje een hangertje van een libelle, voor een ketting. maar kan ze niet vinden.
dus als iemand iets weet, in de buurt van rotterdam. de elf heb ik al gekeken. |
Citaat:
In rijswijk zit in de Boogaard een winkeltje; kraal en mineraal. Daar hebben ze veel elven-hangertjes, waarschijnlijk ook wel een libelle.. Gegevens Telefoon: 0703966316 Fax: 0703966089 Adres: Prins Johan Friso Promenade 66 2284 DB RIJSWIJK e-Mail: dekraalenmineraal@hotmail.com :) |
bedankt (y)
|
ik heb even gevraagt waar rijswijk ligt en het is niet echt in de buurt, dus als er mensen zijn die iets in de buurt van rotterdam weten... graag :)
|
Rijswijk ligt toch helemaal niet zo ver van Rotterdam.............. :confused:
|
Citaat:
|
Het merk Fornaria (ofzo, ik onthou die naam nooit). Hebben ze dat in de Bijenkorf?
|
Citaat:
|
Oke handig (y)
|
Citaat:
Bijna goed Roos, je komt er wel (y) |
Waar, in Amsterdam, is het merk Carhartt te krijgen?
Het liefst winkel+straat.. Dank bij voorbaat (y) |
Citaat:
|
Een Zonneklep
Maar geen gewone....zo eentje van stof en doorzichtig plastic...... T was meestal rood/blauw/geel en als de zon erop scheen werd je gezicht rood/blauw/geel............ Dus zo eentje..... |
Citaat:
|
dat word toch 2de hands markten afzoeken... m=schien met koninginnedag ergens .. ze zijn eigenlijk best wel retro-nice :D
|
Citaat:
Ff zoeken en pimpen maar :p. |
Waar vind ik... *roffel*..
een zwart topje zonder mouwen of bandjes..? :confused: |
weet iemand waar in Nederland (het liefst in Rotterdam) het merk French Connection (fcuk) verkopen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik raak helemaal in de war van al die avatars. *kijkt gefrustreerd* |
Citaat:
|
Ik zoek een online winkel die nepdreads verkoopt. Voor een redelijke prijs en waar je geen kapperspas voor nodig hebt.
Ik ben het zat om 3 winkels in 3 verschillende steden langs te gaan omdat ze de kleur die ik wil hebben niet hebben :( |
waar vind ik een wit rokje met zwarte stipjes?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |