![]() |
Romantische cd
Even een topic voor de romantische mensen hier.. Stel, je bent met je geliefde of een leuk meisje/jongen alleen thuis, open haard aan, kaarsjes aan, en je wilt graag wat romantische muziek opzetten.. Wat zet je op?
|
ERh, geen idee.
Meest Romantische nummer? Love is Dead (Mad Sin) |
Citaat:
Feindflug ja toch niet dan. Lekker stampen. http://graphics.hotmail.com/emcrook.gif |
knuffeldeathrock deel 12
|
Tis misschien niet per se romantisch, maar op zo'n moment vind ik Wish You Were Here van Pink Floyd echt heerlijk :)
|
prosthetic cunt natuurlijk.
WHAT THE HELL ARE YOU DOING IM BANGING THAT GIRL! |
persoonlijk zou ik gaan voor het album van tenacious d en dan speciaal: fuck her gently
dus |
vraag het hem
http://64.81.51.50/~allyn/pictures/hair/P4100062.jpg |
tsss wel triest hoor om je moeder voor gek te zetten:P
|
Citaat:
|
Lousi armstrong (8) I'm in the mood for love(8)
|
Dillinger Escape Plan - Calculating infinity
en dan vervolgens een heel monoloog houden over wie John Dillinger was, waarom de fuck hij een escape plan nodig had en waarom hij dood is en jij niet. |
Nou, kijk: Wij hebben thuis zo'n mister zapp ding van de upc en daarmee kan je muziek opzetten wanneer je maar wil, je hebt van metal, tot reggae, tot big band, jazz, klasiek, pop, salsa allessssssss (y) Enne dus ook een "kanaal" met alleen romantische muziek...is wel zo gemakkelijk enne zonder gelul ertussendoor van een of andere vage dj
----------------------------------------------------- Is dit reclame? :o |
Citaat:
Enige romantisch/rustige dat ik heb is Keith Caputo - Died Laughing Pure |
Rammstein - Ich Will
|
Citaat:
|
bah bah die foto
|
Citaat:
dein gesicht ist mir egal |
hm..greatest lovesongs volume 666 ofzoo? van Him..hehe ik geil gewoon op Him..gewoon mooie muziek..ben niet zo romantisch ingesteld ofzo?
|
coldplay
|
Ik zal serieus antwoord geven :p..
NOFX - So Long And Thank You For All The Shoes.. Dat was erg romantisch met die cd op :D .. En anders.. Lamb - Lamb.. Lamb - Fear of Fours.. Lamb - What Sound.. Massive Attack - Mezzanine.. |
Norah Jones lijkt me wel geschikt.
|
Citaat:
niks, romantisch D'r moet gebeukt worden godverdomme |
R.E.M. - Automatic for the People
|
Citaat:
in de kast, in de keuken Laat maar zitten, die kaasblokjes maken we gaan lekker het bed laten kraken onder het genot van een stukje grindcore neuken wij de hele nacht door en als je er genoeg ven hebt dan eeeh eeh heb je pech tot zover dit sterk staaltje proza |
K's Choice - Live cd2 of een van de anderen...
Coldplay Radiohead - The bends (vink egt heerlijk!) Norah Jones is ook lekker... Ik kanner nog wel wat meer opnoemen...geen zin in.. |
Citaat:
(y) (y) :D |
proza :D ? doe je huiswerk man
|
Jeff Buckley - Grace. Echt.
|
Een CD van Marvin Gaye natuurlijk. Of van D'Angelo.
|
Sigur rós...Staralfur
Lene Marlin John Mellencamp...yours forever |
Portishead
massive attack lamb air radiohead bjork muse |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |