![]() |
onbekende rappers
weet iemand nog een btje onbekende rappers...
ik ben op zoek naar nieuwe rappers want die bekende ken ik nu allemala wel:S |
Citaat:
|
Citaat:
sores niet thnx.. ff wat downloaden |
Citaat:
|
Eminem.
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pikkathrillaz
|
Citaat:
|
Citaat:
als dat hem is, is ie wel relaxed (y) |
I2B1 heeft een goede lead zanger het is een bandje die doen ska funk en hiphop
|
Ik heb gisteren dit album gedownload. Ik ken het zelf niet en heb er ook nog niet naar geluisterd maar het lijkt me wel de moeite waard. Maar misschien istie bij hiphop kenners en/of liefhebbers al lang bekend...
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik heb het fout gespeld http://www.pikkatrillaz.com/ http://www.student.tue.nl/t/m.e.sier...RY/live129.jpg is wel lachen |
je moet e-rock en d-vod eens downloaden. ken je die?
|
Citaat:
|
gadver! echt kutbands zijn dat
|
Idd dat zijn 2 van de meeste gare "hardcore" bands.
|
heb je ook iets aan russische rap ?? lijkt best wel cool :cool: te zijn :D
|
- 7L & esoteric
- akrobatik - arsonists - athletic mic league - aesop rock - atmosphere - bahamadia - beatnuts - big l - brand nubian - black eyed peas - black moon - biz markie - black sheep - boot camp click - common - citizen kane - camp lo - copywrite - cuninlynguists - d.i.t.c. - dark lotus - das efx - dead prez - del the funk homosapien - defari - declaime - diamond d - dilated peoples - digable planets - el da sensei - eric b & rakim - funkdoobiest - gangstarr - guru - handsome boy modeling school - IAM - J-Live - Jurassic 5 - Jojo Pellegrino - Kool G Rao - KMD - Krumbsnatcha - Large Professor - Last Emperor - LMNO - Looptroop - Lootpack - LOTU - Lost Boyz - Lord Finesse - Mad Skillz - Madlib - MC Rhyme - MC Lyte - MC Eiht - Moka Only - Molemen - Mood - Mos Def - Mr Brady - Mr Cheeks - Mr Lif - Network Reps - Nine - Non Phixion - Pacewon - Paperboy - People Under The Stairs - Pete Rock - R.A. The Rugged Man - Reflection Eternal - Rohff - Roots - Slum Village - Sole - Sage Francis - Swollen Members - Smut Peddlers - Talib Kweli - The High & Mighty - Themselves - Thirstin Howl III - Ugly Duckling - Unknown Prophets - Vakill zooooooo |
onbekende rappers :), dat is ook weer zo'n lekker breed begrip, hier wat goeie rappers die niet echt bekend zijn bij het 'brede' publiek en die ik vaak luister..:
Vakill (It's On,Out The Speakers) Little Brother (So Fabulous, Speed) Cage ( Agent Orange, Holdin A Jar 2) Non Phixion ( Caught Between Worlds, Cult Leader) Arsonists (Backdraft,Blaze) Cunninlynguists(Dying Nation,616 Rewind) Monster Island Czars ( Rodan,Out My Mind) Doujah Raze ( Looking Up, Ice Cream) etc. maar ik weet niet wat voor soort hip hop jij nou interessant vindt, moet je maar s gaan kijken op: www.undergroundhiphop.com , daar heb je zeg maar bijna alle goede ONBEKENDE rappers... |
Salmon's noses, bandje uit nijmegen, op zich wel coole muziek, het is dat k niet van rap hou.
www.salmonsnoses.nl |
Citaat:
|
Citaat:
dikke beef nu tussen de Demigodz en de gasten van easteren conference, 7L zou cage in elkaar hebben geslagen, en de diss tracks van Cage naar de demigodz-bende zijn nu uitgebracht door Celph Titled :D... maargoed, anticon is toch hele andere shit... dat zijn toch die gasten die samen via internet elkaar hebben ontmoet en nu zo'n heel label-imperium hebben opgebouwd? naaah, ben ik niet zo kapot van.. die cd's 'music for the advancement of hip hop' klinken iets te arrogant enzo... Alleen Slug kan ik wel waarderen... |
Mars Ill
Source of labor Gamma .. |
Aesop Rock
Arsonists Camp Lo D.I.T.C. Lord Finesse Kid Capri Murs Slug El-P Mr Lif Company Flow Dilated Peeps Lords Of The Underground en heb geen zin meer om te typen :P |
Citaat:
|
omdat ik daar geen zin in had
veelste veel werk |
Citaat:
|
Wat een toy..
|
Citaat:
|
Ken je Tricky? Da's zeer apart. Een beetje n kruising tussen hiphop en triphop.
|
Shabaam Sahdeeq is ook erg goed, van het Rawkus-label dacht ik. Verder zijn de onbekende rappers die ik ken wel genoemd door De Ideale Schoonzoon.
|
kukelekuu kemphanen
|
Citaat:
downset. is wel vette rapcore |
vanilla ice :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59. |