Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Die ene jongen/meisje nooit uit je hoofd kunnen zetten? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=443410)

BELLEKE 10-04-2003 10:38

Die ene jongen/meisje nooit uit je hoofd kunnen zetten?

Hebben jullie oude liefdes die jullie nooit uit je hoofd zullen kunnen zetten en voor wie je zowiezo altijd wat zal blijven voelen... ook al heb je een nieuwe relatie dan?
x

poesiefox 10-04-2003 10:44

Citaat:

BELLEKE schreef op 10-04-2003 @ 11:38:
Hebben jullie oude liefdes die jullie nooit uit je hoofd zullen kunnen zetten en voor wie je zowiezo altijd wat zal blijven voelen... ook al heb je een nieuwe relatie dan?
x

Een speciaal plekje blijven ze altijd houden, en echt vreemd worden ze ook nooit. Maar het is wel verleden tijd.

Manuzhai 10-04-2003 10:51

Citaat:

poesiefox schreef op 10-04-2003 @ 11:44:
Een speciaal plekje blijven ze altijd houden, en echt vreemd worden ze ook nooit. Maar het is wel verleden tijd.

Alicia Silverstone 10-04-2003 11:01

ja, een bepaalde ex. Dat is in mijn ogen de "liefde van m'n leven".. ja dat klinkt ontzettend stom maar wat ik voor hem voelde was gewoon eng. Ik ben daarna nooit meer zo verliefd geweest als toen en ik heb nooit meer een jongen zo waanzinnig lekker en perfect gevonden. :o

En ja, ik hou nog steeds van hem. Als ik eenmaal écht van iemand hou, dan is dat voor altijd. Maargoed, ik kan hem toch niet meer krijgen en daar heb ik me bij neergelegd.

Jozzy 10-04-2003 11:22

Ik denk dat dat met deze (overigens onbeantwoorde) liefde wel eens het geval zou kunnen gaan zijn..... Maar ja, de tijd zal het leren..

twim 10-04-2003 11:41

jup, geef nog altijd heel veel om mijn ex. Ondanks dat zij nu een andere vriend heeft.
och, zolang zij maar happy is he :)

Maurice 10-04-2003 12:11

nee. daar ben ik dan toch te weinig verliefd voor geweest.

misssarcasmm 10-04-2003 12:15

Ik schaam me best wel, maar er was een vakantievriend die best wel in de buurt kwam van wat in mijn ogen 'perfect' is. Maar hij woont te ver weg... :o jammer :(

debieltje nr 1 10-04-2003 12:41

mja ik ben al 1,5 jaar verliefd op dezelfde jongen,en kan em nie vergeten,khad em 2 maanden (met grote vakantie) nie gezien en kdacht van 'na de vakantie ist nie meer zo' maar ik heb 2 maanden aan een stuk aan hem gedacht en kwas nog altijd even verliefd op hem...en kheb absoluut geen intresse meer in relaties met ander ejongens, k'zeg altijd nee voor het geval dat...

Drizzt 10-04-2003 12:44

Het is nu 3 maanden uit met mijn ex en ik kan niet zeggen dat ik haar al uit mijn hoofd kan zetten. Maar ja, 3 maanden is ook wel erg kort. Ze is wel de eerste waar ik echt stapelgek op ben geweest, alsook de eerste waar ik enorm veel van hield. Helaas had ze ook haar minpunten en waren onze opvoedingen en ideeen blijkbaar te verschillend om het voor haar te kunnen laten werken. Ze heeft echter wel voor altijd een speciaal plekje in mijn hart.

Exaria 10-04-2003 12:57

Ik weet niet wat er precies wordt bedoeld met 'niet uit je hoofd kunnen zetten', maar ik denk dat ik elke liefde wel zal blijven herinneren.

En voor de mensen van wie ik heel veel heb gehouden/houd, zal ik altijd wel iets blijven voelen..

gizmo 10-04-2003 14:12

Ja dat heb ik en zal ik altijd blijven houden dat weet ik zeker. Omdat hij mijn eerste voor alles was :)

whycare? 10-04-2003 14:23

ja en ik vind hem nu al bijna 1,5 jaar leuk en het wordt er absoluut niet minder op .. en dat terwijl het niet eens mijn vriendje is of is geweest...

Piccola 10-04-2003 14:55

Citaat:

Alicia Silverstone schreef op 10-04-2003 @ 12:01:
ja, een bepaalde ex. Dat is in mijn ogen de "liefde van m'n leven".. ja dat klinkt ontzettend stom maar wat ik voor hem voelde was gewoon eng. Ik ben daarna nooit meer zo verliefd geweest als toen en ik heb nooit meer een jongen zo waanzinnig lekker en perfect gevonden. :o

En ja, ik hou nog steeds van hem. Als ik eenmaal écht van iemand hou, dan is dat voor altijd. Maargoed, ik kan hem toch niet meer krijgen en daar heb ik me bij neergelegd.

Heb helemaal precies hetzelfde.. Hoewel ik me er toch nog niet echt bij neer kan leggen dat ik hem echt kwijt ben!

nare man 10-04-2003 16:08

Ja, dat heb ik zeker.

ABgirl 10-04-2003 20:42

Citaat:

x

Ja, dat ken ik. Voor de 2 jongens waar ik verliefd op ben geweest (overigens al een hele tijd geleden) heb ik nog altijd een zwak en ik ga nog steeds heel graag met de jongen om waar ik nog contact mee heb (de andere heb ik al heel lang niet meer gezien).
Dit ondanks dat het bij geen van beide wederzijds was.

dacage 10-04-2003 20:48

ik heb al 3.5j een relatie en we zijn al een half jaar van plan om uit elkaar te gaan, niet dat het slecht gaat, maar er zijn wat onvergefelijke dingen gebeurd. Het feit dat we al zo lang bij elkaar zijn houdt ons bij elkaar. Ik wil wel een nieuwe vriendin en zij een nieuwe vriend, maar we kunnen elkaar niet kwetsen. als dat geen probleem is? moet ik me nu hard opstellen en haar laten varen of wacht ik tot zij me laat vallen?

Saartje* 10-04-2003 20:48

Citaat:

x

Jah, mijn eerste vriendje dat ik had. Ik was toen een jaar of 15 en ben er 9maanden mee samen geweest. Nu als ik hem terug zie, krijg ik nog steeds kriebeltjes van em. Ik zal em altijd graag blijven zien, en hij blijft een stukje van mijn hart hebben :) No mather what :)

marlies 10-04-2003 21:13

Jawel, ik heb 2 jaar een jongen leuk gevonden en ik heb nu al weer bijna een jaar een vriend, maar toch doet ie jongen me nog wel wat, terwijl dat eigenlijk echt een lul is en mijn vriend onwijs lief en aardig.

dus waarom die ander me nog steeds wat doet? :confused:

Iduna 10-04-2003 21:34

Ja helaas wel.

notbonefish 10-04-2003 22:44

Citaat:

Exaria schreef op 10-04-2003 @ 13:57:
En voor de mensen van wie ik heel veel heb gehouden/houd, zal ik altijd wel iets blijven voelen..
Citaat:

*Juliah* schreef op 10-04-2003 @ 22:34:
Ja helaas wel.
polyamory makes life so complicated. :(

poesiefox 10-04-2003 22:51

Citaat:

dacage schreef op 10-04-2003 @ 21:48:
ik heb al 3.5j een relatie en we zijn al een half jaar van plan om uit elkaar te gaan, niet dat het slecht gaat, maar er zijn wat onvergefelijke dingen gebeurd. Het feit dat we al zo lang bij elkaar zijn houdt ons bij elkaar. Ik wil wel een nieuwe vriendin en zij een nieuwe vriend, maar we kunnen elkaar niet kwetsen. als dat geen probleem is? moet ik me nu hard opstellen en haar laten varen of wacht ik tot zij me laat vallen?
Alles draait om vergiffenis. Ik vind dat er twee soorten mensen in je leven zijn. De eerste groep vergeeft je alles, en degenen die dat niet kunnen, och, die doen er als puntje bij paaltje komt niet toe.

Onvergeeflijk bestaat niet in een relatie, maar het kost wat tijd voor de wonden weer genoeg geheeld zijn. Als je elkaar de moeite waard vind, dan zing je het uit.

huytuneng 11-04-2003 08:42

Ja, zeker weten wel.

bertbart 11-04-2003 15:48

Citaat:

x

Ik ben een relatie met een jongen begonnen om de andere jongen te vergeten. Dat was een heel slecht idee eigenlijk. Vooral omdat ik niet verliefd was...:o

Laïs 11-04-2003 16:34

Ja.
Ik had 2 zulke jongetjes , en daarvan moest ik van mezelf afkicken, voor eentje ben ik die gevoelens al kwijt (dat is maar goed ook, hij was toch te onbereikbaar) en voor de ander... *zucht*. Nee,daarvan zal ik wel altijd iets voelen denk ik.

paultjuhhhh 11-04-2003 16:43

ja :o

en t gaat verdomme niet over :(

Loezzel 11-04-2003 16:50

Kga nu al 2,5 jaar met mn vriend, maar mn ex blijft nog altijd een zwak. Als ik hem zie, voel ik toch wel dat ie nog steeds erg speciaal voor me is, al zal het nooit meer iets worden...
En dat terwijl ik maar 3 weken met die jongen gegaan ben... twas ook wel heftig moet ik zeggen... :(

Kwyjibo 11-04-2003 18:20

Ik denk al 7 jaar aan het zelfde meisje. Zij was 12 en was 13 en het was de tijd van mn leven. Zij heeft sinds mij al een relatie van zo'n 5 jaar met een jongen, ik heb sinds haar geen vriendin meer gehad. Het ergste is nog dat ze precies tegenover mij woont, dus ik kijk best wel vaak naar buiten in de hoop dat ik haar zie. Ik heb ook geen contact meer met haar en dat vindt ik best jammer. :(

ssjpan 11-04-2003 18:34

Jaa, iemand waar ik verliefd op was/ben.. maar nu zie ik hem bijna nooit meer. En we spreken elkaar ook niet meer.. Ik kan h'm dus echt niet uit m'n hoofd krijgen..

Qamra 11-04-2003 18:36

Nee niet echt. Relaties die heb gehad zijn achteraf niet zo geweldig en fantastisch geweest als dat ik dacht en verliefdheden.. Nou hou maar op :D

mill's mess 12-04-2003 11:39

Twee jaar lang nadat ik haar niet meer heb gezien, denk ik nog steeds dagelijks aan haar. Gelukkig begint nu het einde te naderen en zal mijn geest binnenkort weer vrij zijn :)

Muizzz 12-04-2003 11:53

ja. het is bijna een jaar geleden dat we iets kregen en het heeft 5 maandne geduurd.
en ik denk nog wel eens aan hem ja.

Eurydice 12-04-2003 11:55

Ja, heb voor bepaalde mannen een behoorlijk groot zwak...

~Sjeherazade~ 12-04-2003 12:01

Ja ik heb zo iemand.
Maar het is niet zo dat ik opnieuw iets met hem zou willen beginnen, en niet alleen omdat ik nu een nieuw vriendje heb; anders ook niet.

We waren nogal 'zielsverwant' als dat al bestaat, was echt raar: op hetzelfde moment dezelfde woorden zeggen, elkaar perfect aanvoelen...Maar hij is niet de ideale persoon om je aan te binden.

Thomas 12-04-2003 12:09

Nee, eerlijk gezegt heb ik dat niet. Dat soort mensen vergeet ik nogal snel omdat het gewoon verleden tijd is.

CraZyLaDy 12-04-2003 12:14

Ik blijf altijd wel een zwak houden voor 1 bepaald persoon. Ben eigenlijk bang dat ik weer verliefd op hem word :(

LiZzy87 12-04-2003 14:51

Ja, blijf hem een leuke jongen vinden; het is helemaal het type waar ik verliefd op kan worden; alleen ben ik dat (momenteel) niet; ik heb nu een andere vriend(waar ik overigens smoorverliefd op ben :D )maar toch vind ik het altijd leuk om weer met hem te praten/hem ff te zien en dat zal altijd zo blijven denk ik en ik hoop stiekem dat hij dat zelfde gevoel heeft ( we zijn heel vriendschappelijk "uit elkaar gegaan")

Horror Kitty 12-04-2003 19:49

ja, een ex van me.
we hebben nooit echt afscheid van elkaar kunnen nemen, hij ging een hele andere weg met zn leven en zei dat ie alles achter zich ging laten. sindsdien heb ik em nooit meer gesproken of gezien en dat doet wel pijn, ja. het was ook heel speciaal wat we hadden en ik zal het waarschijnlijk nooit kunnen vergeten, maar ik ben er nu wel overheen.

Sirenie 12-04-2003 19:54

Citaat:

poesiefox schreef op 10-04-2003 @ 11:44:
Inderdaad, ik blijf een zwak hebben voor bijna al mijn exen.

miro 12-04-2003 20:07

Ach ik heb maar 1 ex die ooit wat echt wat betekend heeft. Hij heeft geen speciaal plekje (meer)in mijn hart, ik heb ook geen zwak voor hem, ik voel niks voor m maar ik zal m nooit vergeten. (tja kan ook niet anders na 2 jaar)

Super Vegeta 12-04-2003 20:14

Citaat:

x

Yep, voor me beste vriendin. Maarja wordt toch nooit iets, dus helaas.

red_and_black 13-04-2003 13:29

iedereen wel toch geloof ik!
ik kan ook 1 meisje niet uit me kop zetten!
lily!!!!!!

miss_sunshinegirl 14-04-2003 16:42

Mijn ex Robert...

Na hem geen verkering meer gehad want zit in examenjaar dus vind het zo wel goed en doe er geen moeite voor maar telkens als ik hem zie.... dan baal ik gewoon nog!! :mad:

Maar goed... volgend jaar naar Rotterdam, zie ik hem ook niet meer en dan zijn er zoveel nieuwe leuke jongens dat ik die Robert zo vergeet (gaan we dan maar van uit!)

Muizzz 14-04-2003 19:33

behalve die ene heb ik er nog een.
kwam ik vandaag achter. :o
ik ben een jaar verliefd op hem geweest.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.