![]() |
Veel gehoorde n00btermen.
ik begin :
WORDS , behoorlijk irritant, vooral als die mensen dan al een hele cursus WORD achter de rug hebben :rolleyes: . |
:confused:
|
De term 'n00b' op zichzelf is al een goed voorbeeld.
|
Citaat:
|
Boeiend.
|
'het internet doet het niet' als insecure exploder weer eens niet meewerkt..
of valt dat hier niet onder? |
Bedoelen ze niet Works?
|
laat het ze dan goed zeggen :p
|
Komt een klant binnen bij mn werk:
je moet even naar mn pc kijken, volgens mij is de startmotor kapot "*proest:D* vrouwen.. of dat klanten met de hele pc binnen komen als ze zogenaamd een mailaccount hebben van hotmail, en ze een reclame mail hebben gekregen waar in wordt verteld dat de 2 mb webmail vol is en ze niet meer weten wat ze moeten doen:D mensen die denken dat de pc kapot is, omdat ze bij booten de missende NTLDR melding krijgen terwijl ze ondertussen een floppiej in het systeem hebben zitten, en compleet in paniek zijn:D etc etc:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Windows wanneer het over X Window gaat
|
Ik heb een groot probleem. Een vriend van mij heeft een screensaver op mijn computer gezet, maar iedere keer dat ik de muis beweeg, gaat hij weg!
:p |
Citaat:
dat merk je soms ook wel aan topics hiero, een drempel die zo laaaaaag ligt :p :eek: maar was dat egt gebeurd in die winkel en n00bs in counterstrike, je maakt 1 HS bij ze, en ze gaan de hele game je een cheater noemen (n) grtz |
Citaat:
|
Citaat:
zeker ook een n00bie (hij was tog ook admin :( :D ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
srry wis niet cker :rolleyes: ;) |
Citaat:
Overdrijven is ook een vak. :) |
Citaat:
|
De complete systeemkast aanduiden als zijnde de 'harde schijf'?
|
complete kast aanduiden als proccesor. Dus als je vraagt waar een computer uit bestaat zeggen sommige proccesor en beeldscherm :D
|
en daarna typ je een dubbele punt."
"Een dubbele punt??" Ja. Die zit op uw toetsenbord aan de rechterkant van de letter L." "Hoe spel je 'L'?" ;) |
Citaat:
|
Ja dat Words vind ik wel retedom dat zegt m'n moeder ook altijd.
Verder MSN als men Messenger bedoelt. Hallo ik zeg toch ook niet SMTP als ik 'email versturen' bedoel. |
Citaat:
|
Ik -> Mijn muis doet het niet meer.
Zij -> Ai, hoe heette ie en waaraan is ie overleden? :o |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ze worden gehackt als ze een popup van een website krijgen..
|
Citaat:
MSN is een 'Netwerk' van een Bedrijf dat Microsoft heet.. Dus dat klopt ook niet wat jij zegt :) |
Citaat:
"Verder MSN als men Messenger bedoelt. Hallo ik zeg toch ook niet ANWB als ik 'email versturen' bedoel. " Begrijp je |
Citaat:
Je zegt toch ook gewoon ICQ en Yahoo Instant Messenger in plaats van de netwerken die zij gebruiken? |
De computer staat nog aan! *wijst naar monitor*
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |