![]() |
Top 10 voetballers nu
Hee mensen, wat zijn jullie favoriete voetballers van de spelers die nu actief zijn?
|
1.Ono
2.Van Hooijdonk 3.Van Persie 4.Bosvelt 5.Van Wondren 6.Kalou 7.Paauwe 8.Buffel 9.Emerton 10.Song 11.Leonardo 12.Zoetebier 13.Bombarda 14.Van Haaren 15.Gyan 16.L'ami 17.Acuna 18.Pardo 19.Lurling 20.Smolarek 21.Rzasa 22.De Nooijer 23.Loovens |
Alvaro Recoba (Internazionale)
Emre Belozoglu (Internazionale) Hernán Crespo (Internazionale) Ivan Ramiro Cordoba (Internazionale) Marco Materazzi (Internazionale) Alessio Tacchinardi (Juventus) Gianluca Zambrotta (Juventus) Antonio Cassano (AS Roma) Paolo Maldini (AC Milan) Thierry Henry (Arsenal) Abel Xavier (Galatasaray) |
Zaagje kan niet tellen :)
Maar ik heb een beetje genoeg van die: kies de beste speler topics (n) |
Citaat:
:D :D :D :cool: |
1. Fowler
2. Owen 3. Peeters 4. Westerveld 5. Saviola 6. Gerrard 7. Hyypia 8. Claessens 9. Baros 10. Knol |
1. Taiwo :D ;)
2. Usta :D ;) 3. ... Nee nee nu ff serieus :D 1. Zidane 2. Owen 3. Vieri 4. Henry 5. Raúl 6. Ronaldo 7. Totti 8. Scholl 9. Nedved 10. Van der Vaart :D |
Scholl :eek: (n) vind je die zo goed?
|
Citaat:
1. Van Hooijdonk 2. Buffel 3. Paauwe 4. Van Persie 5. Bosvelt 6. Emerton 7. Gyan 8. Ono 9. Van Wonderen 10. Lodewijks de rest is al lang geblesseerd (Zoetebier, v. Haaren) of niet in mijn top 10 (de Nooyer komt niet voor in mijn top 10.000.000) |
1. Totti
2. Zidane 3. van Nistelrooy 4. Maldini 5. Crespo 6. Raúl 7. Roberto Carlos 8. Buffon 9. Samuel 10. Vieira |
Zoetebier is niet geblesseerd Van Haaren ook niet...
|
1. Makélélé
2. Raul 3. Henry 4. Roberto Carlos 5. Del Pierro 6. Redondo 7. Morientes 8. Zidane 9. van Hooijdonk 10. Tristan |
1 claudio lopez (lazio roma)
2 aimar (valencia) 3 zidane (real madrid 4 figo (real madrid) 5 peruzzi (lazio roma) 6 v nistelrooy (man u) 7 roberto carlos (real madrid) 8 carew (valencia) 9 v hooijdonk (feyenoord) 10 verheyen (club brugge) |
raul
nedved del piero roberto carlos ronaldinho v. nistelrooij zidane v. hooijdonk (vooral omdat ik wel feyenoorder ben, maar hij is op dit moment wel de beste vrije trappen nemer ter wereld) henry vieri |
dit is de mijne
- raul - kluivert - beckham - zidane - roberto carlos - van nistelrooy - henry - nesta - van der vaart - pires |
en dit is mijn top-tien keepers
- buffon (juventus) - kahn (bayern m.) - canizares (valencia) - westerveld (real soc.) - toldo (internationale) - kirkland (liverpool) - cudicini (chelsea) - cassilas (real m.) - friedel (een of andere engelse club) - van der sar (fulham) |
Beste 10 spelers (geen volgorde):
- Crespo - Henry - Ronaldo - Totti - Taiwo - Buffon - Hyypia - Aimar - Nedved - Ballack |
01. Zidane
02. Henry 03. Figo 04. Beckham 05. van Nistelrooij 06. Raul 07. Vieri 08. Kahn ( :eek: ) 09. Aimar 10. R.Carlos |
1. Van Nistelrooy (Van the Man)
2. Zidane 3. Kluivert 4. Zola 5. Raul 6. Stam 7. Bergkamp (Dennis te ManAce) 8. Seedorf 9. Overmars 10. Beckham Klein beetje een Nederlands tintje... :o :D |
Citaat:
ik had em niet echt op een volgorde gedaan;) |
1. Raúl
2. Zidane 3. Vieri 4. Totti 5. Owen 6. Rivaldo 7. Henry 8. Figo 9. Nedved 10. Ronaldo |
zonder volgorde:
Van Nistelrooy Aimar Veron Roberto Carlos Henry Raul Zidane Nesta Stam Totti |
1. Francesco Totti
2. Ronaldinho 3. Bernd Schneider 4. Pablo Aimar 5. Rafael van der Vaart 6. Steven Pienaar 7. Zinedine Zidane 8. Robert Pires 9. Dennis Bergkamp 10. Alvaro Recoba |
Citaat:
|
Citaat:
ballack is dan beter... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk zijn er gewoon meer dan 10 goede voetballers. Je kan de vraag beter stellen als: welke 10 goede voetballers komen als eerste in je op.. :)
Aangezien in mijn lijst gerust nog wat andere voetballers erbij kunnen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou zet Ballack dan maar op 11 ;) |
Ik heb maar gezocht naar een Team, met een opstelling van 3-3-4.
De 3 man sterke verdediging, met een Nederlander én een speler uit de Nederlandse competitie. Frank de Boer - Barcelona Maldini - Milan Trabelsi - Ajax In het middenveld 3 spelers die samen op het veld stonden in de kwartfinale's van de CL dit jaar én binnenkort weer een keertje. Luis Figo - Madrid Verón - Man. United Beckham - Man. United En dan in de spits 4 man. Opnieuw een speler uit Madrid én Man. United. Raúl González - Madrid van Nistelrooij - Man. United Makaay - Deportivo Koller - Dortmund Als 11de speler heb ik nog een doelman nodig en daar plaats ik dan de volgende speler. Toldo - Inter |
:rolleyes: het hoefde geen team te zijn...
ik had expres top 10 voetballers gezegd zodat je ook spelers kan noemen die op (ongeveer) dezelfde spelen! |
Citaat:
Hoe je je vraag ook wilt stellen, deze 10 spelers zou ik er uit kiezen. Als ik een team moet gaan samen tellen, dan ga ik niet met 4 spitsen spelen. |
Citaat:
|
ik wou dat Graham Arnold nog voetbalde :( :p
|
Totti wordt vaak genoemd! :)
|
1. Roy Keane hij kan wedstrijden keren
2. Dennis Bergkamp voetbal wordt tot kunst verheven 3. Pierre van Hooijdonk heeft feyenoord de eufa cup voor 50%bezorgt 4.Totti echte clubvoetballer. 5. Van Nistelrooy karakter. 6. Alan Shearer voetbalt met zijn hart. 7. Zidane de leider 8. Alfred Schreuder karakterman,clubliefhebber,mentor. 9. Ballack veelzijdige middenvelder. 10. Larrson onderschatte spits |
1. van Nistelrooy
2. Ronaldo 3. Totti 4. Beckham 5. Henry 6. Ronaldinho 7. Raul 8. Zidane 9. Inzaggi 10. v/d Vaart |
RONALDO
fuck the rest |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |