![]() |
Top 10 voetballers aller tijden
Wat zijn jullie favo-voetballers aller tijden?
|
1.Cruiff
2.Pele 3.Marradonna 4.Van Bastsen 5.Romario 6.Charlton 7.Zidane 8.Platini 9.Rijkaard 10.Beckenbauer |
gaat het om de top 10 voetballers aller tijden die je vindt, of over jouw persoonlijke favoriete top 10??
En trouwens spelers als Pele kunnen dan toch niet opgenomen worden in die top, bijna niemand heeft hem waarschijnlijk zien spelen. Het wordt gewoon aangenomen dat Pele en Maradona de 2 beste spelers aller tijden zijn alhoewel de nedelanders wel weer Cruijf gaan beweren .... |
hummm ik doe maar voetballers (in willekeurige volgorde) waar ik nog weleens echt wat van heb kunnen zien, anders basseer ik me op meningen van anderen :p
van basten (toch wel duidelijk mijn nummer 1) maradonna litmanen smeichel zidane ronaldo (vooral uit de barca tijd dan) vieri beckham bergkamp raul |
1. Totti
2. Pele 3. Zidane 4. Batistuta 5. Maldini 6. van Basten 7. Balbo 8. Beckenbauer 9. Koeman 10. Maradonna |
1 maradonna
2 v basten 3 criuff 4 zidane 5 batistuta 6 riquelme 7 figo 8 maldini 9 riquelme 10 israel |
ff als een vrouwelijk meningkje erbij :p
op willekeurige volgorde: totti beckham bergkamp figo pele zidane del piero zenden (deed t ooit goed) cruijf v/d sar (keepers mogen er toch ook best bij?) |
Eric Cantona
|
Voetballers van wie ik dan beelden heb gezien:
1. van Basten 2. Maradona 3. Bergkamp 4. Litmanen (in zijn topdagen) 5. Zidane 6. Figo 7. Raul 8. Smeichel 9. R. Koeman 10.Maldini |
1. Roy Makaay
2. Patrick Kluivert 3. Danny Blind 4. Rivaldo 5. Luc Nilis 6. Alessandro del Piero 7. Mateja Kezman 8. Ed de Goey 9. Philip Cocu 10. Jordi Cruyff (y) |
1. Jan Vreman
2. Jochen Janssen 3. Nordin Wooter 4. Michel van Oostrum 5. Harry van der Laan 6. Wim de Ron 7. Gerald Sibon 8. Björn van der Doelen 9. Maurice Graef 10. Mike Obiku |
Maradonna
Pele Cruyff Van Basten Beckenbauer Platini Brokamp ;) |
Verdedigers worden achtergesteld, zowel figuurlijk als letterlijk
|
ik ken er maar 4 dus kan ik geen top tien maken!
:D Judi |
1.pele.brazilie
2.maradonna.argentinie 3.johan cruijff.ajax 4.van basten.milan 5.romario.barcelona 6.ronaldo.psv 7.gullit.psv 8.rivaldo.brazilie 9.socrates.brazilie 10.mario kempes.argentinie. effe uit het hoofd. :D |
1. Beckenbauer
2. Maradonna 3. Pele 4. Cruyff 5. Van Basten 6. Romario 7. Platini 8. Ronaldo 9. Zidane 10. Raul 11. Bob Peeters :D |
1. Diego Maradona, je hoeft alleen maar de actie tegen Engeland op het WK '86 te zien... Of z'n warming-upje.
2. Ronaldinho 3. Ronaldo 4. Zinedine Zidane 5. Dennis Bergkamp 6. Paolo Maldini 7. Gabriel Batistuta 8. Jari Litmanen 9. Marco van Basten 10. Frank Rijkaard Nrs 2 t/m 10 staan in willekeurige volgorde :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |