Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eindexamens 2003 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=63)
-   -   Goede voornemens... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=443688)

Miss. Tandenborstel 10-04-2003 15:17

Goede voornemens...

Iedere keer zeg ik tegen mezelf!! Nu ga ik eindelijk met die examenbundel beginnen...Maar iedere keer komt het er niet van!!
Ik kan gewoon niet streng genoeg tegen mezelf zijn om te gaan leren!! en als ik dan toch eindelijk ben begonnen.. zijn er altijd wel weer dingen die me afleiden :(
Hebben jullie dat nou ook?

MiZz TeRiOuZz 10-04-2003 15:25

op het moment niet :eek:
ik heb tentamens en mondelingen deze week en volgende week, dus ik heb sowieso al genoeg te doen. Maar als ik niets te doen heb (dus niets dat per se af moet) heb ik precies hetzelfde. en dan op een gegeven moment helemaal vast zitten omdat je nix afgemaakt heb...en maar denken....IK WOU DAT IK DAT EERDER HAD GEDAAN, toen ik nog tijd zat had...
:S jaah ma wat doe je eraan? mss kun je jezelf belonen als je het wel doet, bijv. met wat lekkers of een extra uurtje computeren?

verder week t ook nie..:S

jpvg 11-04-2003 07:43

Ja, totdat ik geschorst werd omdat ik geen flikker deed, nu heb ik een blokkenrooster to the 25e aan mijn broek hangen :eek: ik ga nu wel wat doen :o

KiMZz 11-04-2003 08:35

Wij doen examenbundels in de klas (Frans, Engels, wiskunde) en allemaal oude examens oefenen ook in de klas (M&O, economie enz) maar hoeven thuis niks meer te doen!! *relaxt, volgende week 20 graden, lekker niks doen!!*

break of dawn 11-04-2003 16:52

Ja, ik heb genoeg goede voornemens, maar hou me er vervolgens toch niet aan :o . Zo zeg ik altijd tegen mezelf "nu ga ik eens een toets meer dan 1 dag voorbereiden :D :o " maar het draait er toch altijd op uit dat ik de dag vantevoren leer. Mijn volgende goede voornemen is om vandaag te beginnen met M&O examenbundel! :rolleyes: komt vast goed.....

Miss. Tandenborstel 12-04-2003 14:08

Citaat:

break of dawn schreef op 11-04-2003 @ 17:52:
Ja, ik heb genoeg goede voornemens, maar hou me er vervolgens toch niet aan :o . Zo zeg ik altijd tegen mezelf "nu ga ik eens een toets meer dan 1 dag voorbereiden :D :o " maar het draait er toch altijd op uit dat ik de dag vantevoren leer. Mijn volgende goede voornemen is om vandaag te beginnen met M&O examenbundel! :rolleyes: komt vast goed.....
Heel veel plezier en succes ;) :p

break of dawn 12-04-2003 18:24

Citaat:

Miss. Tandenborstel schreef op 12-04-2003 @ 15:08:
Heel veel plezier en succes ;) :p
Thanks! (y) ... is ook nog gelukt trouwens :p :D

FlorisvdB 12-04-2003 20:00

ik ken jouw probleem. dan begin je er eindelijk aan en ben je het na een half uurtje weer zat en ga je iets anders doen...:o

Red Lion 12-04-2003 20:25

Citaat:

Miss. Tandenborstel schreef op 10-04-2003 @ 16:17:
Iedere keer zeg ik tegen mezelf!! Nu ga ik eindelijk met die examenbundel beginnen...Maar iedere keer komt het er niet van!!
Ik kan gewoon niet streng genoeg tegen mezelf zijn om te gaan leren!! en als ik dan toch eindelijk ben begonnen.. zijn er altijd wel weer dingen die me afleiden :(
Hebben jullie dat nou ook?

Ja, bijna altijd. Ik leer het beste op school, in de studiezaal, op mijn kamer leidt gewoon alles me af wat daar staat...
Of mijn gedachten dwalen af, ik val zelfs in slaap...
it's not easy!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.