![]() |
scheermes of scheerapperaat
hoort bij je lifestyle vind ik
wat gebruik jij scheermes of scheerapperaat ikke scheermes want dat gaat in een keer heel glad |
mes
|
Mes.. en soms apparaat
schijnt slecht te zijn Maar ik vind ze allebei KUT ! Mesje en apparaat krijg ik beide veel uitslag van in me nek. En binnen halve dag is het ook niet glad meer... Daardoor loop ik soms volgens me moeder met een baard van een man van 40 :rolleyes: Maja.. vind gladjes wel lekker ;) Maar dat gedoe om het glad te krijgen... als je nog niks heb.. wees blij! :( :) |
Scheermes, heb geen geld voor apparaat :D
|
Citaat:
Of doe je dat al? Scheermes. :p |
philips COOLskin :cool:
apparaatje dus :D |
Citaat:
doet mijn vader ook |
Mes, scheert gewoon gladder. Met apparaat is wel handig en snel enzo maar het resultaat is minder.
|
Gilette Mach III mes, onder de douche. Dan is je huid lekker soepel en hoef je geen scheerzeep te gebruiken die je huid alleen maar uitdroogt.
|
Mes.
Heb ik laatst gratis thuis gestuurd gekregen :confused: waar ik dat aan te danken heb??? |
Citaat:
|
Apparaat
|
messss
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat Aaaaart zegt bakkebaarden voor de spiegel (meestal met machine, Braun) de rest gewoon onder de douche met Gilette.
|
Citaat:
|
ik zit er over te denken om zo'n kleine tondeuse te kopen voor mn bakkebaarden, want soms als ik het met een normaal scheermes doe wil ik nog wel eens uitschieten.. :p
iemand ervaring hiermee? |
Wat nare man zegt, met de tondeuse van m'n scheerapparaat.
|
Citaat:
heb er idd ook twee gekregen. Laatste keer was het een zilver achtig ding. Best fijn hoor. Maar het blijft een mysterie waar die scheermessen toch vandaan komen. :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn pa kreeg er geen namelijk. |
Citaat:
En je signature: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar volgens mij had ik die sig als eerste :o |
apparaat (y)
van men moeder nog wel :o |
Gilette Mach III :D
|
Citaat:
heb er ook twee gekregen, misschien dacht iemand: die heeft een scheermes nog, of wel twee |
Apparaat.
|
Mes..
Maar ik laat mijn sikkie staan :).. En die werk ik bij met een schaartje O_o.. |
Ik gebruik een scheermes (Mach 3) :) maar wel gewoon voor de spiegel anders haal ik mezelf echt open volgens mij (vooral op de kaaklijn scheren lukt mij dan echt niet)
Ik gebruik een scheermes, voelt gewoon lekkerder aan (+ huid raakt niet geïrriteerd) Ik wil nog wel zo'n phillips coolskin (scheerapparaat met scheergel) alleen zijn die cartridges voor dat apparaat godsgruwlijk duur) |
mes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En dan afspoelen met koud water ( ergens gelezen ) Opzich wel logisch, sauna effect.. je porien gaan open staan, en met het koude water juist weer extra beschermend dicht denk ik Citaat:
Zou ook niet weten of dat helpt.. misschien ideetje |
apparaat, ik heb (ondanks mijn leeftijd) gelukkig weinig baardgroei dus is een apparaat er overheen halen voldoende (y)
|
apparaat. ik moet me elke dag scheren en met een apparaat ben ik 3 keer sneller
|
Citaat:
|
Woehaaaaa! Slap gelul over hoe ieder zich scheert!!!
diep triest... :cool: (y) (y) (y) ---- http://www.smilies.nl/dieren/elefant.gif |
ik scheer me met het mes, omdat dat bij mij sneller gaat als met een apparaat omdat mijn apparaat bot is en mijn mes niet. daar.
|
mes
|
Scheermes, is gladder.
(maar ik heb ook een scheerapparaat) |
Mesje
|
Scheermes, is fijner en handiger, kan ook onder de douche.
|
Mjaa hangt ervan af, als ik niet zoveel tijd/zin heb enzo een apparaatje, maar voor bikinilijn en als ik wel tijd/zin heb scheermesje, minder last van irritatie enzo en mooier dus..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |