![]() |
Grootste uitgave tussen nu en een jaar geleden ?
Zie titel, wat is je grootste uitgave tussen nu en een jaar terug ?
Bij mij is dat m'n scooter (1800,-) met een gedeelte betaald door meneer de scoot dief (had m'n vorige gestolen, en moest daar nog een deel (=750,-)van vergoeden. En m'n Apple iPod (500,-) in de periode dat ik teveel geld over had en een mp3 speler wilde :P |
Mobiel: 178
(dacht ik) |
Auto 2250,-
|
Home cinema set E 504,-
Vakantie Salou kosten eten + drinken E 500,- Vakantie Blanes kosten eten + drinken E 350,- Vakantie Blanes boekingskosten E 380,- De rest is allemaal beneden de 200 euro... |
500 euro voor een reis (inclusief hotel) naar New York + nog 200 euro om daar uit te geven
|
md 228 euro
|
20 gb mp3 speler (300)
|
PC (upgrade), zo'n 450
Vakantie vorige zomer, ook zo'n 450 |
salou vakantie 1500euro!!
zonde van dat geld had ik naar 15 grote party's kunnen gaan. denk dat ik deze zomer maar weer n weekje naar tsjechie ga :D |
Ehm...het afgelopen jaar eigenlijk niet zoveel, de meeste 'grote' uitgaven heb ik al gedaan. Denk rond de 400 voor een upgrade van m'n computer.
Oja, m'n studieboeken van ้้n jaar zijn in totaal ook wel rond de 500 euro. Maar dat gaat niet allemaal in ้้n keer. |
ehh, geen idee eigenlijk. o ja wandelschoenen aan 200 euro
|
vakantie: nu al 2500 euro excl zakgeld
|
500 euro computer
hoewel vakanties natuutrlijk veel duurder zijn mrja die betalen mn ouders |
450 euro digicam
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Retour ticket naar Canada!!!
|
Citaat:
|
Mobiel met abonnement. Aanschafswaarde was 199 Euro, meen ik.
|
Schoolboeken, denk ik...was iets van 300,- en daarbij komen nog readers en nu nog meer schoolboeken... :(
|
Een heerlijk tweepersoonsbed :D (200 euro ofzo en daar kwam dan nog een matras, lattenbodems, dekbed, dekbedovertrekken, kussen enz. bij)
|
klarinet en trompet...
klarinet was ongeveer 1000,- trompet de helft.... maar dan heb je ook wat!!! |
*denkt na*
beltegoed twv 10 euro ofzo.. (ouders betalen praktisch alles; als dat meetelt digitale camera van ca. 500 + geheugenkaartjes, tasje etc) |
Poeh... ik doe meer allemaal middelgrote uitgaven... Maar denk dat de hoogste daarvan zo tussen de 4 en 500 euro zit voor vakantie.
|
Mijn rijbewijs, die gaat (alles bij elkaar en als ik in ้้n keer slaag) zo'n 1300 kosten
|
A/V-receiver; EUR. 619.
|
Toen nog technisch de beste, nieuwste computer: 7000 gulden. Dat had inderdaad veel goedkoper gekund...
|
fiets: 544,-
|
overhemd 89,-
|
rattenkooi: 45,-.
|
Citaat:
In een keer: mijn nieuwe (tweedehands weliswaar, maar nog wel vrij nieuw) fiets, maar ik ben even kwijt wat ik daarvoor betaald heb; een paar honderd euro. |
Citaat:
Welke heb je, die van Archos? hm...mijn vakantie zou best duurder geweest kunnen zijn. Was naar Tjechie geweest. |
Basversterker 350,-
|
computer 300,-
|
Citaat:
|
dat zullen wel mijn beide vakanties (zomer een week tjechie, maart een week londen) zijn geweest dit jaar maar ik weet eerlijk gezegd niet meer precies wat voor een bedragen dat waren allebei rond de 200/300 euro vermoed ik, bij tjechie hadden we gratis vervoer in engeland gratis verblijf dus dat scheelt al meteen een hoop geld :) verder heb ik niks duurs gekocht..
|
Citaat:
|
Een auto van 7000 euro maar ja heb ik ook een jaar of 10 voor gespaard en ik moet toch op het werk komen
|
schilderen/'verbouwen'/inrichten van 'mijn' huis (samen met m'n vriend, dat wel): zo'n 2000 euro.
in september heb ik m'n rijbewijs gehaald, daar heb ik ook veel geld aan besteed, zal ook wel rond de 2000 euro liggen. maar daar had ik voor gespaard. |
Digitale waarde 628 (e nog tegen inkoopwaarde gekocht)
Mp3 speler met 256 mb compact flash 229 |
los?
dan was het de gitaar van 325 euro. |
Snowboard + bindingen + schoenen: 500,- :)
|
dj SET
2 DRAAITAFELS (2X 275) MENGPANEEL (1X 200) |
nieuwe brommer... voor 2400 ofzo.. zaterdag bestellen :D
|
auto a 600 euro exclusief nieuw blok van ongeveer 300 euro
|
Laptop bijdrage van 1649 euro.. vader betaalde overige 200 euro
|
mun fender jazz bas > 2e handse
995,- xxx jacqueline |
ja kleding maar los, denk lowlands kaartje 101 euro ofzo was da
|
vakantie naar corsica was iets van 900 kwijt
voor de rest gaat het meeste geld naar mijn spaarrekening en ga ik weleens uit en koop ik kleding enzo. |
xbox E 299
digicam E 330 Dat is het ook wel weer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |