![]() |
38 en 78...
Ik ben een meisje van 38 jaar en ik ben verliefd geworden op iemand van 78... Nu weet ik dat het leeftijdsverschil heel groot is enzo, maar ik hou gewoon heel veel van hem. Hij zou zijn vrouw voor mij verlaten... Hij heeft ook heel vaak gezegd dat hij van me houdt en ook hebben we heel vaak seks, want zijn vrouw kan dat niet meer... Maar wat vinden jullie er nou van, hij kan mijn opa zijn, maar ik merk niets van het leeftijdsverschil, wij zitten op 1 lijn, we houden gewoon heelveel van elkaar... Leeftijd is toch maar een getal? Doet er toch niets toe?
|
:eek:
Behoorlijk potente kerel dan als hij 'm op z'n achtenzeventigste nog zo goed omhoog kan krijgen...weet je zeker dat je niet op zoek bent naar een grootvaderfiguur? |
hehe, lol :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beetje andere mensen belachelijk maken, hè? Dat zou je op jouw leeftijd toch niet meer moeten doen. ;) |
Citaat:
Dit is dus gewoon een zielige poging tot aandacht en JA ik verveelde me.... |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is gewoon een overdreven reactie op dat andere topic...25 jaar ouder ofzo... |
Citaat:
|
Citaat:
nu snap ik het niet meer... :o |
Bannen die hap, overspel! :mad:
|
:|
Mja.. ik vind eigenlijk dat 38 en 78 makkelijk moet kunnen. Ik wens jullie dan ook veel plezier samen, al dan niet in bed. :) .. maar toch sluit ik dit topic, je weet wel waarom. :) xx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51. |